Kan jeg komme til dere siden gutten min hadde det travelt?:)

Eiksi

Betatt av forumet
Hadde egentlig termin 31 desember, men prinsen ville ut i går i uke 34+4. Alt står bra til. Han ligger med antibiotika, får hjelp til et blodsukker som var litt lavt og får mat gjennom sonde. Jeg får dermed ikke ha han hos meg hele tiden:( jeg må ned der hvor han er.. Han var også veldig stor 3065gr og 47 cm:) er sååååå forelska<3 er veldig glad for at det finnes iPad, så jeg kan vase meg bort med den når jeg ikke får være med han:) jeg er foresten fra Rogaland, Jæren :)
 
Awww...gratulerer så mye!!! og velkommen inn til oss!! :)
Oi, ja han hadde det travelt ja...men han ligger jo bra med vekt og lengde.. håper han fort blir helt bra slikt at han kan reise hjem med deg.
 
Gratulerer med gutten din :) Stor og helt klar for å komme tydeligvis ;-) Kos dere fremover!
 
Grattis med gutten.. Og jeg kan si med engang at han hadde nok blitt veldig stor om han kom til termin... Min gutt som ble født i går, var 2,9kg. I uke 34... Han ble født i uke 39+2 og var 4790 gram og 53 cm lang... Jeg ble satt igang da :) de tok vannet kl 13.07 ca og han var ute 14.48... (Derfor jeg ble satt igang, pga 4 raske fødsler tidligere)
velkommen til november forumet :)
 
Back
Topp