Kan jeg klare det? *slanking*

ingz

Glad i forumet
Tror dere jeg kan klare å gå ned over 14kg til påske ? [&:]
Nå aner ikke jeg når påska er en gang da. Men er ikke den veldig sent i år?

Prøver å sette meg noen delmål nå, men har jo faen ikke snøring på hvor myee jeg kan klare osv... æsj, så vanskelig alt skal være!!!

ORIGINAL: sb88

påska er vell rundt 20-24 april i år [:)]

hvis du klarer å gå ned rundt 1-1.5 kg i uka, så kan du klare det [:)]

STÅ PÅ [:D]

holy shit [&:][8D] Da blir det hardt [8D] Kansje jeg skal sette meg ett litt snillere mål, så slipper jeg og bli skuffa om jeg IKKE klarer det ? :D
Nei, skal tenke litt på det tror jeg! Se hvordan det går denne uke først og fremst. Stått still en uke nå så... blæh.

ORIGINAL: sb88

sett deg et mål på 6-7 kg da? åsså heller bli positivt overrasket hvis du går ned mere [:D]

jepp, kan høre med kursledarn på onsdan. Kansje hu har ei formeining om d ;)

det synes jeg var ett fryktelig høyt mål.
jeg hadde nok halvert det hvertfall for å ikke bli skuffa om jeg ikke hadde klart det

ORIGINAL: Ellie86

det synes jeg var ett fryktelig høyt mål.
jeg hadde nok halvert det hvertfall for å ikke bli skuffa om jeg ikke hadde klart det

hihi, ja. Men faen jeg blir så gira. Er det ett tall jeg vil nå så skulle jeg helst ha klart det dagen før [8D] Gikk j fort ned det første kurset da, men nå er jeg litt umotivert. Men det har kommet seg bra de siste dagene å jeg håper motivasjonen stiger på max!

jeg er selv veldig umotivert om dagen. dårlig søvn og litt nedfor om dagen så går det ikke sånn jeg vil.

men du kan helt sikkert klare 7 kg om du står på :)

Jeg er med deg på 14 kilo jeg[8D] Det er mitt mål innen påske:P hehe.. har gått ned 5.5 kilo siden 1 januar. så det skal vi klare begge to!
Heier på oss jeg!!!

ORIGINAL: Emmerense

Tror nok du kan klare det ja. Men ville nok også justert det ned. Ville holdt meg til et gjennomsnitt på 0,5-1kg per uke, som fra neste uke vil gi ca 5-10kg ned.

ORIGINAL: ibsensripsbusker

Kommer jo veldig an på hvor mye du veier.. Du har BMI på 2 høyere enn meg, men det sier jo egentlig veldig lite....
Jeg hadde nok justert meg ned iallefall til 10 kg!!! og jeg veier 102 kg! huff.. ja... der er det! Svart på hvitt!

Da skal jeg sette meg noen små delmål fram til den tid, så få vi se hvordan det går ;) Ska iallefall ned på 80-tallet innen påske. å det klarer jeg!
Noahsmom, skal vi ta en konkuranse eller? :D

Ja, har begynt å trent nå faktisk! Vært litt sløv i det siste men blir bedre når Martine er i barnehage noen timer om dagen ;)

ORIGINAL: wimza

Tror du klarer det. Stå på, du er superflink[:D]

Da skal jeg sette meg noen små delmål fram til den tid, så få vi se hvordan det går ;) Ska iallefall ned på 80-tallet innen påske. å det klarer jeg!

det kan vi vettu[:D][:D] hehe... førsteman:P
Se hvem som klarer og gå ned mest innen påske:P Nå veier jeg 85.5[:-] jeg vil veldig gjerne under 70/65 før sommeren.... hve skal vi klare innen når???

ORIGINAL: NoahSmom

det kan vi vettu[:D][:D] hehe... førsteman:P
Se hvem som klarer og gå ned mest innen påske:P Nå veier jeg 85.5[:-] jeg vil veldig gjerne under 70/65 før sommeren.... hve skal vi klare innen når???

ja, jeg er 98,9kg nå. håper på 97 neste onsdag da ;)
kan vi ikke bare konkurere om hvem som klarer å gå ned mest da ? Lag deg en sånn logg på dagbøker på mars2010 du også, så følger vi med hverandre ? ;)
Eller har du noe annet forslag ? Jeg vil ned på 85 til påske så det skal jeg prøve på.

Jeg vil og være med! Vekta står bare stille for tiden, og jeg som er flink til å trene/mosjonere hver dag og spiser lite krabohydrater [&o] Helt mistet piffen den siste uka jeg... Dere er så flinke!

quote:

ORIGINAL: NoahSmom

quote:

det kan vi vettu hehe... førsteman:P
Se hvem som klarer og gå ned mest innen påske:P Nå veier jeg 85.5 jeg vil veldig gjerne under 70/65 før sommeren.... hve skal vi klare innen når???

ja, jeg er 98,9kg nå. håper på 97 neste onsdag da ;)
kan vi ikke bare konkurere om hvem som klarer å gå ned mest da ? Lag deg en sånn logg på dagbøker på mars2010 du også, så følger vi med hverandre ? ;)
Eller har du noe annet forslag ? Jeg vil ned på 85 til påske så det skal jeg prøve på.

DA gjør jeg det:P har en type på slankeforumet, men kan jo bare kopiere den over dit i steden:P SÅ gøy, da skal vi klare dette sammen[:D][:D]

ORIGINAL: Hybelkaninen

Jeg vil og være med! Vekta står bare stille for tiden, og jeg som er flink til å trene/mosjonere hver dag og spiser lite krabohydrater [&o] Helt mistet piffen den siste uka jeg... Dere er så flinke!

Bli med u også da? hva har du som mål ? [:D]

quote:

Jeg vil og være med! Vekta står bare stille for tiden, og jeg som er flink til å trene/mosjonere hver dag og spiser lite krabohydrater Helt mistet piffen den siste uka jeg... Dere er så flinke!

Bli med u også da? hva har du som mål ?

Jo flere jo bedre!! hehe[:D][:D][:D] Da må jo motivasjonen komme!
Hva trener dere?? her rokkes det minst en halvtime hver dag, pluss turer. Også skal vi melde oss inn på trenings-senter så fort neste lønn kommer[:D][:D]

ORIGINAL: Tone88

Bli med u også da? hva har du som mål ? [:D]

Høyeste vekt: 99,9
Nå: 94,9
Mål: 75 (i første omgang, mye mulig jeg vil ned til 70, men fornøyd på 75 også!)
Høyde: 1,72

Så 20 kilo igjen [X(]

Målet mitt er å se 8-tallet innen påsken :) Og rett rundt 80 innen fellesferien.

Skal nå målet ved hjelp av:
Lavkarbo og trening!

Back
Topp