Kan jeg kjenne..?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg føler jeg kjenner når babyen rører på seg! Kan jeg det!? Er rett over 12 uker..

Sent from my iPhone using BV Forum

Når du har født før er det normalt å kjenne bevegelser mye tidligere siden du da vet hvordan det kjennes ut :) så er godt mulig ja ;)

Husker sparkene best fra sist, nå er det som om jeg kjenner bevegelsene på en måte .. Ja, må være babyen jeg kjenner. Kan ikke forstå hva annet det er.. ;) juhuu for det!! :))

Jeg også synes at jeg kjenner babyen bevege seg noen ganger:-)

Jeg er i uke 13,har ikke født før men synes også jeg kan kjenne det noen ganger!:) mulig det bare er noe jeg tror,men :)

Jeg synes også jeg kjenner igjen "boblinga" av og til..! Jeg er 11+5 nå. Er tredjegangsfødende, og vet jo sånn sett hva jeg kjenner etter - men det er vel likevel i overkant tidlig, eller? Jeg har i hvert fall avfeid det som innbilning ;)

Jeg troor jeg kjenner det når det er mye bevegelse i magen ja <3

jeg er også 3.gangs - og jeg kan sverge på at under ett møte i dag så kjentes det ut som noen bobblende fiskehaler i magen. men jeg er så redd jeg innbiller meg det. tenk om den lille er dø, og jeg bare går rundt og har innbilt svangerskap...

Ser dere er flergangsfødende dere og. For her om kvelden, tre dager siden tror jeg det var 12+4, sa jeg til mannen at nå er det noe som beveger seg mye inni her. Det kjentes helt likt ut som de to andre gangene. Her kjentes det likevel så sterkt at det umulig kan ha vært babyen. Later som det var det, og gleder meg til den dagen det virkelig ikke er tvil om at det er minien jeg kjenner:)

Jeg har kjent det et par ganger og elsker det <3 De små turnerene våre hehe

Jeg tror nok at det er for tidlig, og at det jeg kjenner er ønsketenkning ;) Gleder meg til det er på ordentlig! :) :)

Back
Topp