Kan jeg ikke bare slutte og bekymre meg??

x1xsyrran

Andre møte med forumet
Er i dag 8+0, tickeren min er litt feil, da jeg har lang syklus.. Har masse symptomer på at jeg er gravid, men har ofte noe som ligner på mensensmerter og stikninger på siden av magen.. Mistet i mars, og er bekymret for å miste igjen.. Er disse smertene og stikningene vanlige?? Skal på første legetime på onsdag, lurer på å prøve å få til en tidlig UL for å sjekke at ting er som det skal... Dette barnet er så veldig ønsket, da vi har prøvd i et år før det klaffet...
Håper noen kan svare meg, og berolige meg litt...

klem

Det er helt vanlig med de smertene syrran. Det er ikke alltid vi merker noe de første ukene, mens andre ganger er det noe hele tiden. I forrgje svangerskap merket jeg ingenting, mens denne gangen har jeg hatt absolutt man kan få av plager. Ikke bekymre deg for meg, selvom det ikke er så lett etter dine opplevelser. Det er viktig at du slapper av og passer på deg selv. Lykke til.

Høres helt normalt ut! Prat med legen og prøv og kos deg....
Lykke til!!

Hei på deg! Skjønner kjempegodt at du er bekymret, men det går helt fint!! [:)] Jeg hadde masse blødninger og smerter de første månedene, men er nå i uke 18, og såvidt jeg vet er alt ok! På ul i uke 7 sa de tom at det så skummelt ut fordi de ikke kunne se noe hjerteslag, og jeg måtte vente nesten TO uker før jeg fikk vite om det var noe liv i det hele tatt. Så jeg vet hvor slitsomt det er å bekymre seg hele tiden. Masse lykke til, vi krysser alt vi har for at det går bra med deg! Det gjør det sikkert!! [:)] Klem...

Back
Topp