Kan jeg, hva hadde du gjort?

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
I følge BV er jeg 7+3, men på tidlig UL i dag ble jeg satt til 8+1 etter mål.

Så jeg lurer på, kan jeg gjøre om på min side og ticker, og forholde meg til målingen på ULèn?

5 dager frem er jo kjekt [:D][:-]

Hva hadde du gjort?

Hadde nok hoppet 5 dager frem jah[:D][:D]

Så kejkkt med ul. blir heilt sjalu eg [8D]Hadde forholdt meg til ultralyd termin eg [;)] er jo den så er kortest[8D] meiner at det er den som er gjeldane seinare og at ul termin er meir sikker.

Jeg ble jo flyttet tilbake, men holder meg både til mensterminen og ul terminen. Vet jo hvor lang syklus jeg hadde, og når min siste mens var. Har jo kanskje noe med gener å gjøre, hvor lange vi er og hvor lang babyen blir? Jeg har hele tiden hatt små babyer, og har alltid blitt flyttet tilbake, men de kommer alltid før den tid...

Nei ikke vet jeg snuppa, gjør det du mener er rett...ultermin er jo rett...[:D] Alt var i orden med lille spire? [:D]

Klem til deg

ORIGINAL: *Sperminator*

Jeg ble jo flyttet tilbake, men holder meg både til mensterminen og ul terminen. Vet jo hvor lang syklus jeg hadde, og når min siste mens var. Har jo kanskje noe med gener å gjøre, hvor lange vi er og hvor lang babyen blir? Jeg har hele tiden hatt små babyer, og har alltid blitt flyttet tilbake, men de kommer alltid før den tid...

Nei ikke vet jeg snuppa, gjør det du mener er rett...ultermin er jo rett...[:D] Alt var i orden med lille spire? [:D]

Klem til deg

Endra tickeren jeg [:D][:-] Vil jo uansett få vite bedre på ordinær UL...

Ja, hjertet banka så fint og så bra ut LYKKELIG!!!

jeg hadde fultgt utralyden :P ;) hvilken dag er termin da ??? :P

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Klem til deg

Så BRA, nå vennen, NÅ kan du senke skuldrene dine og nyte dette videre...

Det kan jo godt hende det stemmer med terminen, kanskje det forklarer hvorfor du fikk positiv test før meg [8D]

ORIGINAL: chika

jeg hadde fultgt utralyden :P ;) hvilken dag er termin da ??? :P

Utfra tidlig ULèn vil termin være 10 februar [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Klem til deg

Så BRA, nå vennen, NÅ kan du senke skuldrene dine og nyte dette videre...

Det kan jo godt hende det stemmer med terminen, kanskje det forklarer hvorfor du fikk positiv test før meg [8D]

Ja, NÅ kan jeg slappe av å nyte [:)][:)]
Kan godt hende det ja, jeg vet jo ikke når EL var, vet bare når jeg fikk siste mens [:)]
Kanskje det er forklaringen [:)]

ORIGINAL: Anne L

Bruk ultralyd terminen[:)] Den pleier å stemme

Så gøy å hoppe fram da [:)]

Dersom du vet når du har EL, eller som et minimum hvor lang syklus du har, så ville jeg forholdt meg til det. Om du ikke gjør det, forhold deg til UL.

UL 7+0 etter egne beregninger ble satt til 7+5 etter mål sist. Altså 5 dager frem. Ordinær UL satte meg 8 dager tilbake, tre mer enn egen beregning, men min var i alle fall mer rett enn tidlig UL. Min beregning var utfra kjennskap  til EL, ikke mens da. (Den "terminen" var 6 UKER tidligere, lange sykluser...)

Denne gangen tilsier "menstermin" at jeg er 7+0 i dag, jeg vet (fordi jeg kjenner tid for EL, jeg hadde 5 ukers syklus med EL etter 3 uker) at jeg er 6+0. Legen kommer muligens, uten UL til å forholde seg til menstermin, det gjør ikke jeg, før jeg får ordinær UL-termin.

Er sikkert inviduelt fra person til person hvor mye beibin vokser,
jeg trodde jeg var over 10 uker jeg,  når jeg var på ul,
men da var jeg bare 9+2 [&:] Men jeg forhorholder meg til ul terminen
fram til den ordinære ul !

Æ hadde brukt UL termin[:)]
Va på UL i går og bei satt 3 daga tebake æ... kunne jo heller ha vorre andre veien da[;)]

Takk for svar alle sammen [:)]

Det er nok store variabler ja [:)] Får uansett en sikrere termindato på ordinær UL [:)]

Back
Topp