Kan jeg henge med dere?

Julifrø

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Jeg er 30 år og bor i Oslo med mannen min og to barn.
Venter nr 3 nå.
jeg har termin 23.juli, men med disse to andre har jeg gått nesten to uker over, så regner med at jeg får en august baby!

For meg kan du bare henge med oss :) Det er bare morro å få flere å snakke md :)
Men vet ikke om det er regler om det? :) Håper ikke det da !:)

Velkommen hit, og gratulerer med nr 3 på vei :)

Så bra :)
De to andre gikk jeg også over til ny mnd, hadde termin i august-fødsel i september.
Andremann hadde termin i desember og ble født i januar, så er rimelig sikker på at jeg går over nå :)

Hei julifrø. Det er så koselig at du vil komme å henge her med oss :) Veldig stas at det blir flere!

Velkommen hit! Alltid hyggelig ned flere :)

Jeg er 30 år og bor i Oslo med mannen min og to barn.
Venter nr 3 nå.
jeg har termin 23.juli, men med disse to andre har jeg gått nesten to uker over, så regner med at jeg får en august baby!

Alltid kjekkt med flere her inne hos oss =) Hertelig velkommen!
Jeg venter også nummer tre =) Tror vi er ganske mange her inne som venter tredjemann :p

Hei :) jeg er 25 år og venter min første 3 august, bor i oslo :)

lurte på om det er mange her som har gått over med første eller om h*n har kommet før? Vet det er mest vanlig med å gå over med første..
og om dere har sett noen sammenheng i deres fødsler med deres mødre sine fødsler?

Hei og hopp alle! :)

Jeg er 25 år, fra Sarpsbotg og venter en liten prinsesse 12 august! Har på følelsen at hun kommer til å komme tidlig, men det er vel kanskje bare ønsketekning....

Så lurte jeg på om det kanskje var flere gravide med termin i august som kommer fra samme sted som meg?

Hei og hopp alle! :)

Jeg er 25 år, fra Sarpsbotg og venter en liten prinsesse 12 august! Har på følelsen at hun kommer til å komme tidlig, men det er vel kanskje bare ønsketekning....

Så lurte jeg på om det kanskje var flere gravide med termin i august som kommer fra samme sted som meg?
Like gammel som deg og fra Særp. Men termin nov/des ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Velkommen hit til oss :)

Back
Topp