Kan jeg "henge" med dere?

anette..

Glad i forumet
Jeg fikk en gutt, Jonas den 28 November, er egentlig da på Novemberforumet, men føler de ligger fryktelig langt forann det vi gjør her...
Så håper jeg føler vi passer bedre inn her ;)

Ellers er jeg 27 år gammel, og har en datter til, som akkurat er blitt 2 år :) 

Hei :) 

Her er det veldig stille... Sender deg PM ;)

anette.. skrev:
Jeg fikk en gutt, Jonas den 28 November, er egentlig da på Novemberforumet, men føler de ligger fryktelig langt forann det vi gjør her...

Velkommen skal du være:-) Som sagt er det veldig stille her,men det hadde vært veldig fint med litt mer aktivitet her..håper du ikke blir skremt av stillheten..vi får heller bryte den;-) Ser barna våre er nesten like gamle:-)

junijente2010 skrev:

anette.. skrev:

Velkommen skal du være:-) Som sagt er det veldig stille her,men det hadde vært veldig fint med litt mer aktivitet her..håper du ikke blir skremt av stillheten..vi får heller bryte den;-) Ser barna våre er nesten like gamle:-)

Venter på videre svar fra *vinter2011*  Eller om duk kan hjelpe junijente2010 så heter jeg Anette Bø Kjørstad :)Avataren er litt feil ser jeg, Amanda ble 2 år 12 Mai, så store forskjellen er det ikke ;)

anette.. skrev:

junijente2010 skrev:

anette.. skrev:

Venter på videre svar fra *vinter2011*  Eller om duk kan hjelpe junijente2010 så heter jeg Anette Bø Kjørstad :)Avataren er litt feil ser jeg, Amanda ble 2 år 12 Mai, så store forskjellen er det ikke ;)

Så synd da... Får prøve å være litt inne her og da ;)
Hvordan går det mellom dine barn? Her er det litt sjalusi og spore, men *bank i bordet* ikke så mye..

anette.. skrev:
Så synd da... Får prøve å være litt inne her og da ;)
Hvordan går det mellom dine barn? Her er det litt sjalusi og spore, men *bank i bordet* ikke så mye..

Her har det gått veldig bra..ikke vært noe sjalusi (enda..)..men merker at hun er ei meget bestemt frøken om dagen..hehe:-) har du begge barna hjemme?her begynner storesøster i barnehage til høsten..2 dager i uka..blir spennende..

Amanda går i barnehage 3 dager i uka (to dager i uka før jul).
Du er jammen tøff som har begge barna hjemme! For jeg kjenner jeg er sliten de dagene amanda har fri...

anette.. skrev:
Amanda går i barnehage 3 dager i uka (to dager i uka før jul).
Du er jammen tøff som har begge barna hjemme! For jeg kjenner jeg er sliten de dagene amanda har fri..

Enkelte dager er mer slitsomme enn andre..men tror det skal bli godt for henne med et par dager i barnehagen..jeg får ikke fyllt hennes behov for lek og læring slik hun vil få i barnehagen..hun storkoser seg når hun får leke med jevnaldrende..og det blir sikkert verst for meg den første tiden ..hun vil jo sikkert stortrives:-)

Amanda og elsker å leke med jevnaldrende, og har etter bhg start hatt en super utvikling på alle måter...  Men var litt vemodigt å sende ho i bhg..
Nå som jeg bare har ho heime to dager i uka, tror jeg ho synest det er godt å slappe av litt, for da bare koser vi oss. Om det er fint er vi ute og sparker ball, eller graver etter mark emoticon    Og om vi er inne, ser ho nok litt for mye på tv, og er ellers med på alt som må ordnes... 
Om jeg kan spørre : hvor bor du?

anette.. skrev:
Amanda og elsker å leke med jevnaldrende, og har etter bhg start hatt en super utvikling på alle måter...  Men var litt vemodigt å sende ho i bhg..
Nå som jeg bare har ho heime to dager i uka, tror jeg ho synest det er godt å slappe av litt, for da bare koser vi oss. Om det er fint er vi ute og sparker ball, eller graver etter mark emoticon    Og om vi er inne, ser ho nok litt for mye på tv, og er ellers med på alt som må ordnes... 
Om jeg kan spørre : hvor bor du?

Sendt deg pm:-)

Back
Topp