Hei jeg har i mine tidligere svangerskap født 6 og 7 uker før termin har termin i mai, men men min forhistorie kan jeg fort risikere å føde i april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du være jeg har stor sjangse for prematurfødsel, så har lurt litt på det selv om jeg skal titte innom termingruppa for mars
Vi får krysse alt som krysses kan for at vi går til termin begge to Håper du får noen form for ekstra oppfølging, sånn at det kanskje er håp om å gå lengre enn de to andre gangene Vi var bare 18 dager på nfi etter fødsel sist, og så var jeg innlagt 3 dager før fødsel, så jeg skal ikke egentlig klage, men vil jo helst gå til termin, eller vertfall slippe prematur og dysmatur baby denne gangenTakk ja da er det jo bare å titte litt innom der i 2010 hadde jeg å termin i mai men baby kom i mars å 2017 hadde jeg termin i januar men fikk baby nov 2016
Så håper på å få gått forbi mars å et godt stykke i april iallefall denne gang lyst å slippe 1 mnd på sykehus ☺
Hei jeg har i mine tidligere svangerskap født 6 og 7 uker før termin har termin i mai, men men min forhistorie kan jeg fort risikere å føde i april
Sniker litt fra mars.
Ser at du venter nr 4, og har født 6-og 7 før termin med den andre barna. Akkurat det er tilfelle her også. Jeg venter nr 4, og alle 3 barna har kommet 6 og 7 uker før termin. Vet du årsaken til det? Jeg har en bitteliten skillevegg i livmora, som legen mener at egentlig ikke bør utgjøre noe risiko. Men siden jeg har født alle for tidlig så utgjør den trolig en betydning alikevel. Håper virkelig at jeg går lenger denne gangen. Har et lite håp om at nr 3 har laget litt større plass i livmora, siden han har vært den største Men kommer nok til å ha fødebagen klar ifra janaur.
Vi får krysse alt som krysses kan for at vi går til termin begge to Håper du får noen form for ekstra oppfølging, sånn at det kanskje er håp om å gå lengre enn de to andre gangene Vi var bare 18 dager på nfi etter fødsel sist, og så var jeg innlagt 3 dager før fødsel, så jeg skal ikke egentlig klage, men vil jo helst gå til termin, eller vertfall slippe prematur og dysmatur baby denne gangen
Det hadde jo vært veldig braHelt til termin går neppe men har et håp om å iallefall komme til starten av mai
Jeg har både lupus og Leiden mutasjon, må gå på blodfortynnende gjennom svangerskapet, må ofte starte tidelig på ursofalk da lever og galle prøver stiger (svkløe og sv forgiftning) samt at nr 3 fikk puls på 200 som ikke gikk ned. Så de mener vel deg er min kropp som brister, så skulle egentlig få gratis sterilisering nå i sep men da fant man brått ut at man venta nr 4 så sterilisering får vente til neste år får den rett etter fødselen nå da
Oi, såpass. Hørtes komplisert ut. Er nok en mening med at nr 4 skulle komme da. Får håpe du kommer litt lenger denne gangen.