Kan jeg ha sex?

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg begynte å blø bittelitt mandag kveld, og blødde fortsatt igår, men da var det blanda med utflod, har bare vært litt hele tiden, og nå er det enda mindre i utfloden.. Kan jeg ha sex eller er det da fare for infeksjoner å sånn? Har prøvd å google for å slippe å ta sexpraten her, men da kommer det bare opp masse greier om at folk blør litt etter sex, og det vet jeg er vanlig.. har ikke noe vondt heller:)

I utgangspunktet er det ikke farlig.. Men om du blør er det kanskje lurt å stå over?

litt blod trenger jo ikke bety noenting. det er tross alt veldig sensitive tder og årer for tiden. Så lenge det ikke gør ondt heller kan det ikek skade.

Jeg personlig ville ikke hatt sex inntil blødningen stopper opp. Nå husker jeg ikke om du er en av de som har vært på ul og sett at alt er bra med spiren, men jeg ville ikke gjort det.

Jeg venta til blødningen stoppet, men vet ikke om det har noe hensikt.. men du kan jo ringe jordmora :D

Jeg var på UL om fredagen, så har ikke vært etter jeg blødde, men blør ikke mer da, så kjører på i kveld jeg! Da det er en UKE siden sist for han har jobbet borte!:p

Back
Topp