Kan jeg ha mistet nå?

Olsand

Flørter med forumet
[emoji1432] sier vel mye om tema.
Jeg har vært gjennom 2 MA hvorav jeg mistet den ene i uke 8, men fant ikke ut før uke 12 og mistet den andre i uke 7.

Vi var på tul i forrige uke som viste oss et bankende hjerte, vi var da 7 uker. Vi er nå på 8+4. Jeg friker helt ut!

I forrige uke var kvalmen som verst, jeg klarte så vidt å jobbe og måtte sendes hjem fra jobb. Puppene var ømme. Mye av symptomene var kraftige.

Denne uken er kvalmen gått ned, jeg har ikke ømme bryster lenger. Nesten ingen symptomer. Føler brystene har tom gått ned i strl. Jeg skal heldigvis på tul imorgen igjen, men har noen opplevd å miste alle symptomene på en gang uka etter hvor symptomene var som verst?

Skjønner godt at du er nervøs når du har opplevd to ma-er før! Jeg har imidlertid lest en del om at mange "mister" symptomene sine rundt uke 9-10, og så kommer de kanskje tilbake senere - eller ikke. Og at alt likevel er bra med den lille! :) Jeg er 7+6 i dag og har hatt kvalme og ømme pupper litt sånn av og på: en dag dritkvalm, en annen dag lurer jeg på om jeg fremdeles er gravid. Men det er helt normalt! Symptomer kommer og går! :) Hvis du søker etter det du skriver om her på Babyverden ser du fort at du ikke er alene, og at det går fint med de aller fleste selv om symptomene er av og på :Heartred

Jeg var kjempe kvalm i hele 6+0 ca -7+6, så gikk kvalmen over heldigvis [emoji1] jeg var på ultralyd 8+3 og alt var bra [emoji106][emoji1] Håper alt står bra til med den lille [emoji4]

Lykke til i morgen :)
Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :Heartred

Kanskje jeg forhastet meg litt. Karmaen kom visst. Jeg fikk bot på trikken fordi jeg ikke klarte å kontrollere magen. Ut kom oppkast på en annen kvinnes sko. [emoji26]

Spiste etter det, men all mat kommer opp igjen. Jeg skulle ikke ha sagt nå [emoji28]

Kanskje jeg forhastet meg litt. Karmaen kom visst. Jeg fikk bot på trikken fordi jeg ikke klarte å kontrollere magen. Ut kom oppkast på en annen kvinnes sko. [emoji26]

Spiste etter det, men all mat kommer opp igjen. Jeg skulle ikke ha sagt nå [emoji28]

Oisann, så pinlig, hehe. Men på et vis godt at symptomene er der fortsatt da [emoji23]

What, får man bot for det? Fortalte du at du er gravid? Godt symptomene kom tilbake så slipper du å uroe deg[emoji85] jeg er overlykkelig over å ikke være kvalm og ønsker det absolutt ikke velkommen tilbake [emoji23]

8c97563cccfe91f15fecc46e0d6b870c.jpg

TUL!! Ble satt tilbake 1 uke igjen ☹️ men 7+4 og hjerte som banker så gjør det ingenting! Vi så til og med fosteret sprelle [emoji7]

What, får man bot for det? Fortalte du at du er gravid? Godt symptomene kom tilbake så slipper du å uroe deg[emoji85] jeg er overlykkelig over å ikke være kvalm og ønsker det absolutt ikke velkommen tilbake [emoji23]

Tydeligvis. Er som taxi, man må betale for rens. Koster jo som vanlig 5000 kroner

Back
Topp