Jeg fødte en nydelig gutt for snart fem måneder siden, og jeg elsker han over alt på jord. Men i det siste har jeg begynt å lure på om jeg allikevel kan ha en fødselsdepresjon... Har alltid vært glad i vin, og kan finne på å ta meg et glass midt i uka. Ikke noe fyll, men liker å kose meg med en god flaske vin. I det siste har jeg imidlertid begynt å drikke litt mer enn hva som er normalt for meg... Jeg har fremdeles ikke drukket meg dritings siden jeg ble gravid i fjor vår, men jeg drikker hver dag! Noen ganger bare ett glass, noen ganger mer. Jeg vet så godt at dette er heeelt normalt, og i mange land drikker "alle" litt hver dag. Men det er ikke normalt for meg! Hvis jeg føler meg litt "rar" (er for sikkerhets skyld også hypokonder...), tenker jeg ofte at jeg vil føle meg litt bedre hvis jeg tar et glass vin... Hva er det som skjer med meg?? Er livredd for å si det til kjæresten min eller noen andre, for da vil de helst sikkert tro at jeg har et drikkeproblem! Noe jeg kanskje har...?
PS: Jeg ammer ikke!
Hjelp!
PS: Jeg ammer ikke!
Hjelp!