Kan jeg ha blitt gravid

x1xmalinn

Andre møte med forumet
kan eggløsningen variere når du har uregelmessig mens?eller er det allti 14 dager etter??har hørt at dette kan variere...min mens har svinget opp å ned siste tiden noen ganger bare 15 dager mellomrom men dette kommer nåkk av at jeg rotet voldsomt med ppillene..har nå sluttet men er fortsatt veldig ureglmessig..kan jeg da stole på d sikre periodene eller??hvor trygge er de såfall??hadde samleie fredag og søndag fredag var det femten eller seksten dager siden sist mens..kan jeg da ha blitt gravid??noen som kan hjelpe??

Velkommen hit til oss!!

Du kan ha blitt gravid ja. Det er ikke lett å stole på sikre perioder. Jeg leste her inne tidligere i dag at eggløsningen kan variere veldig fra person til person. Noen får den tidligere enn 14 dager etter mens og noen senere.

Prøver du å bli gravid, Malinn?

takk for svar:)
passer nåkk litt dårli å bli gravid akkurat nå...men vet jo ikke når eggløsning var eller skal forekomme så er jo ikke sikkert at det er midt i syklusen jeg er...har kjent stikkinger nede i magen vekselsvis venstre å høyre side idag så får bare håpe mensen er på vei..

Det vanlige er vel å ha el 14 dager før mens...

Har man under 25 og over 30 dagers syklus har man som regel ikke el i det hele tatt, men det kommer en blødning!

Back
Topp