Kan jeg høre til her?:-)

Junibaby16.

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Januarlykke 2019
Hei alle damer!:-)
Jeg har termin 3.feb. Men jeg har muligheten til å bli satt i gang alt i fra 16 dager før grunnet tidligere svangerskap. Så det blir en januarbaby om ting går som det skal:-) kan jeg høre til her da eller skal jeg heller være i februarforum om det har noe å si?:-)

Klart du kan :)
gratulerer med spiren og velkommen!

Velkommen hit [emoji4]

Velkommen! Mulig det blir desemberbaby her, for termin er justert til 27/12. Men jeg blir her likevel. Særdeles hyggelig gjeng:-)

Disclaimer: Nå har jeg ikke vært på desemberforumet, så det er ikke utenkelig at det også er en særdeles hyggelig gjeng;)

Velkommen! Mulig det blir desemberbaby her, for termin er justert til 27/12. Men jeg blir her likevel. Særdeles hyggelig gjeng:-)

Disclaimer: Nå har jeg ikke vært på desemberforumet, så det er ikke utenkelig at det også er en særdeles hyggelig gjeng;)
Samme her.. Alle ul har satt meg to eller fire dager tilbake, så termin er enten 28.12, 30.12, eller 01.01. [emoji28][emoji6] Blir spennende! Ser for meg at jeg går over tiden og derfor føles det mest naturlig å henge på januar. Men som du sier er sikkert damene i desember også veldig hyggelige [emoji6][emoji106]

Gratulerer og velkommen :-) Jeg sniker litt i desember da jeg har termin helt i starten av januar da jeg har en følelse av at babyen kommer nyttårsaften :p

Samme her.. Alle ul har satt meg to eller fire dager tilbake, så termin er enten 28.12, 30.12, eller 01.01. [emoji28][emoji6] Blir spennende! Ser for meg at jeg går over tiden og derfor føles det mest naturlig å henge på januar. Men som du sier er sikkert damene i desember også veldig hyggelige [emoji6][emoji106]
Veldig likt meg! Blir enten 27.12, 29.12 eller 1.1:-) Men den kommer når den kommer, tenker nå jeg;)

Hei alle damer!:)
Jeg har termin 3.feb. Men jeg har muligheten til å bli satt i gang alt i fra 16 dager før grunnet tidligere svangerskap. Så det blir en januarbaby om ting går som det skal:) kan jeg høre til her da eller skal jeg heller være i februarforum om det har noe å si?:)
Klart du kan henge her! :D Plass til alle :D

Back
Topp