Rosa08_Blå10
Elsker forumet
gulrot til ettåring? Altså en hel som hu spiser selv uten å dele den opp? Hun har 4 tenner oppe og to nede så vet ikke om hun klarer å tygge den? redd hun skal få i halsen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Marinah
gulrot til ettåring? Altså en hel som hu spiser selv uten å dele den opp? Hun har 4 tenner oppe og to nede så vet ikke om hun klarer å tygge den? redd hun skal få i halsen :/
Nei det ville jeg ikke gjort i tilfelle hun klarer å tygge av en bit. Ville kokt den først[:)]
ORIGINAL: Goolle
ORIGINAL: Lissyjane
Nei det ville jeg ikke gjort i tilfelle hun klarer å tygge av en bit. Ville kokt den først[:)]
okei da blir det eple istedet [:D] hun driver å spiser på alt annet nå så tenkte det er bedre å gi hu noe hu kan spise [:)]
Hva er forskjellen på eple og gulrot..? Hun kan da lett bite av en litt for stor bit av eplet også[8|]
Mulig jeg ikke skjønner hva jeg prater om[:D]
Men om du rasper gulrot/eplet da? Det er snadder her i alle fall[:)]