Kan jeg flytte inn hos dere?

AnneC84

Forumet er livet
Fått termin 3.1. Så ser for meg desemberbaby, dette er tross alt nummer tre.

Er da 13 uker i morgen (??), har ei på straks 6, en på 7, og bonustvillinger på 9.5.

Er da 13 uker i morgen (??), har ei på straks 6, en på 7, og bonustvillinger på 9.5.
Du er hjertelig velkommen :love7
Så spennende da, med en baby igjen

Takk [emoji5][emoji5][emoji177][emoji177][emoji177]

Ganske likt vi da! Venter også nummer tre, termin 4.1[emoji4]
Henger mest her da jeg også er veldig sikker på at det blir baby i desember[emoji4]

Ganske likt vi da! Venter også nummer tre, termin 4.1[emoji4]
Henger mest her da jeg også er veldig sikker på at det blir baby i desember[emoji4]
Så gøy [emoji7] hvor gamle er dine?

Jeg fikk første i mai 2011, ble 27 september samme år. Og så neste i august 2012, ca to mnd før jeg ble 28.

Nå nærmer jeg meg 34, og det er en forskjell [emoji15] Men er i god form.

Det er uansett spennende og en fantastisk greie å få gå gravid en siste gang, selvom det er et p-pille-barn [emoji6][emoji177][emoji23]

Jeg fikk første i mai 2011, ble 27 september samme år. Og så neste i august 2012, ca to mnd før jeg ble 28.

Det er uansett spennende og en fantastisk greie å få gå gravid en siste gang, selvom det er et p-pille-barn [emoji6][emoji177][emoji23]

Min eldste fikk jeg da jeg var 16, også unnfanget på pillen, lillebror strevde vi med i 7 år, og etter andre ivf forsøk satt han endelig
Minsten i magen ble på magisk vis unnfanget hjemme, to uker før vi skulle i gang med søskenforsøk vis ivf igjen [emoji171]

Eldste er da 19, lillebror er 2 og minsten som da kommer til jul [emoji259]

Helt magisk å oppleve dette for tredje gang, men nå er det siste altså [emoji23][emoji173]️ Er 35 nå, så nå får det være nok [emoji85]

Velkommen [emoji4][emoji4] jeg bærer også et ppille barn [emoji23]

Jeg bærer mitt andre ppille barn merkelig nok :happy::p[emoji813]pink
Det er fjerde gangen jeg er gravid (mistet første gang), men tredje uplanlagte graviditet [emoji23] #fertil

Back
Topp