Kan jeg flytte inn her?

MammaLiten2013

Nyforlovet og snart mamma <3
Hei alle sammen!

Ser ut til at jeg flytter fra november og over hit til desember, hvis jeg er velkommen, vel og merke. Var på oul og fikk ny termin, 4 desember. På grunn av at babyen krysset alt det var å krysse, var det umulig å se kjønnet. Men håper at jeg er velkommen hit til dere.

Er 22 år og gravid for aller første gang. Bor i Oslo og er forlovet med verdens fineste mann. Fødselen skal skje på Rikshospitalet. Gleder meg veldig til mini kommer.
 
Velkommen inn hit :) har termin 30 november, men skal på ul i morgen... Sånn da får vi se om det blir november eller desember da :)
 
Velkommen inn hit :) har termin 30 november, men skal på ul i morgen... Sånn da får vi se om det blir november eller desember da :)

Tusen takk! Masse lykke til på ul i morgen. Helt fantastisk å se lille babyen i magen.

Det er jo en sjans for at jeg føder i november, men har man termin i desember, så har man termin i desember. Tidligere antatt termin stod mellom 26-29 november.
 
Hei og velkommen :) Klart du får flytte!
Er litt redd jeg må over på januar når jeg har vært på OUL, men det får tiden vise ;)
 
Tusen takk! Masse lykke til på ul i morgen. Helt fantastisk å se lille babyen i magen.

Det er jo en sjans for at jeg føder i november, men har man termin i desember, så har man termin i desember. Tidligere antatt termin stod mellom 26-29 november.

Takk :) eg fødte på ul termin forrige gang! Spent på koss det går denne gangen :)
 
Takk :) eg fødte på ul termin forrige gang! Spent på koss det går denne gangen :)

Det blir veldig spennende. Har fått med meg at terminen kan spreke mellom 3 uker før og 2 uker etter antatt dato for terminen. Så dette blir jo veldig spennende. Synes at tiden bare flyr av sted.
 
velkommen :)
 
Gratulerer og velkommen her :)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Back
Topp