Kan jeg fly?

Perdita

Glad i forumet
Jobben til mannen spanderer tur til Sveits om 3 uker, jeg er da nesten 8 uker på vei. Kan jeg reise?[8|] Er det trygt å fly før mann er 3 mnd?

Så framt du ikke blir hyperstresset av å fly, tror jeg ikke det har noe å si om du flyr.

Reglene om ikke å fly på slutten av svangerskap handler om at man helst vil unngå fødsler ombord på fly. Så det er ingen fare for det ved 8 uker.

Tusen takk for svar[:)] Vet ikke hvorfor dette spørsmålet dukket opp, men er veldig glad for at jeg kan være med[:D] Det store spørsmålet nå blir hvordan vi skal bortforklare det at jeg ikke drikker[&:] Alltid noe.

ORIGINAL: Perdita

Tusen takk for svar[:)] Vet ikke hvorfor dette spørsmålet dukket opp, men er veldig glad for at jeg kan være med[:D] Det store spørsmålet nå blir hvordan vi skal bortforklare det at jeg ikke drikker[&:] Alltid noe.

antibiotika [;)]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Perdita

antibiotika [;)]

Smart[;)]

ellers så bestiller du bare alkoholfrie drinker i baren, og ikke nevner for de andre at de er alkoholfrie.

ORIGINAL: Jente09Spire11

ellers så bestiller du bare alkoholfrie drinker i baren, og ikke nevner for de andre at de er alkoholfrie.

ja den syns eg var bra [;)]

Kommer gode forslag her[:D] Ikke dumt med alkoholfrie drinker altså[:)]

Back
Topp