Kan jeg fly?

Hege23

Glad i forumet
MOSS FOTBALL KLUBB SPILLER KVALIKK I MOLDE PÅ LØRDAG.
JEG VIL BLI MED MEN KAN JEG TA FLY NÅ!?!?! FLYTUREN VARER I 40MIN.

NOEN MED ERFARING ANG DETTE?

tror ikke flyselskapene tillater gravide å fly siste del av svangerskapet! tror det er fra ca 7 mnd, men er ikke helt sikker!

det er noen flyselskaper som sier ja og nei til det, men det annbefales vel å ikke fly den siste tiden av svangerskapet. men jeg hadde ringt til jordmor og bare hørt jeg.

Jeg
har ringt jordmor. Og henne sa at jeg hadde så bra blodtrykk og fint kunne dra hvis FLYSELSKAPET ikke hadde noe i mot det. Men det har de selfølgelig.
Venter nå på telefonfra de om det holder med en lege-erklærig :)

Så jeg får ikke noe svar ennå, dette blir spennende :)

de sier nå det at du helst ikke skal fly den siste mnd i svangerskapet.. men du burde høre med jordmor, eller flyselskapet.. lykke til!! [:D]

[:)] det er bra da. håper du får dratt å se at moss vinner over molde [:D]

Takk for alle raske svarene :)
Dere er til stor hjelp her inne....

hei jeg tok fly en månede før termin den varte i en time og det gikk helt greit fikk ikke spørsmål om hvor langt jeg var på vei heller jeg

At det går ann å være så vanskelig da.. Når svangerskapet ditt forløper normalt og alt så skulle det jo ikke være noe problem!

Jeg snakket faktisk med flyselskapet i går. og det var helt greit hvis jeg hadde en legeerklæring der det sto at jeg var i fin form og blodtrykket var normalt :)

Men jeg tror ikke jeg får det av legen min, kjenner henne ikke og har bare vært hos henne en gang. Synd ikke jordmor kunne skrive en sånn type erklæring ;( men men ....
JEG FÅR SVAR FRA LEGEN I DAG , SPENNENDE...

Back
Topp