Kan jeg få være litt her hos dere også? :)

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Med en termin 27 august, så vet jeg fort at jeg kan gå over tiden eller at terminen blir flyttet på UL.. :p Håper det går greit for dere :)
Er innom her og sniker hver dag, så jeg følger med dere uansett ;)
Har en gutt fra før som blir 3 år i mai, og hadde en MA i september som ble oppdaget i uke 9.
Så langt i dette svangerskapet så har jeg hatt en stor blødning, men hCG'en stiger. Har allerede vært sykemeldt en uke og fikk den forlenget en uke til i dag. Ny hCG-prøve tatt og får svar på den i morgen. I tillegg venter en privat tidlig ul på meg på tirsdag :)
Puh! Beklager et langt innlegg :P

Takk for det :)
Ja, det er kjedelig.. Og håper det var siste gangen også :)

Klart du kan få være sammens med oss også:-) ønsker deg lykketil på tirsdag:-) du må oppatere oss etter du har vært på ul:-) kjedelig å måtte blø i svangerskapet!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Det skal jeg gjøre :)
Krysser fingrene og håper på det beste.

Velkommen skal du være og håper blødningene holder seg borte, for det er bare skummelt :cwm21

Jeg å er i august forumet. Meen henger mer her :-P har egentlig termin 28 august. Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg flytta ei uke sånn som sist. Å så går jeg sikkert over tia å :-P så velkommen inn hit :-D gleder meg til å følge deg og alle andre. Å så håper jeg spira sitter godt spikra:-D

Jeg å er i august forumet. Meen henger mer her :-P har egentlig termin 28 august. Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg flytta ei uke sånn som sist. Å så går jeg sikkert over tia å :-P så velkommen inn hit :-D gleder meg til å følge deg og alle andre. Å så håper jeg spira sitter godt spikra:-D

Vi krysser fingra for at den er naglet fast ;)
Grugleder meg litt til ul på tirsdag, men håper alt er som det skal være :)

Back
Topp