Kan jeg få se skittentøyet ditt?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Eller rettere sagt, oppbevaringen?

Holder på å innrede vaskerommet men det er et veldig lite vaskerom så trenger å finne ut hvordan jeg skal ha plass til vask, tørk, varmtvannsbereder OG skittentøy :P

Håper noen har skikkelige gode tips og løsninger :D

vi har skittentøyskurven på badet, og bærer den inn på vaskerommet.
Men det er mest fordi vi har vaskerom nede, og bad og soverom oppe og det er fryktelig upraktisk å løpet opp og ned trappa for å få lagt et par sokker eller en t-skjorte til vask.

Og når det gjelder varmtvannstank (vi har nettopp pussa opp et bittelite vaskerom) kan det lønne seg å spørre etter en ekspresstank. De koster litt mer, men er mindre, strømbesparende og varmer opp vannet veldig raskt. Den vi har nå er 60 liter mindre enn den som sto her (beregnet for 4-5 pers), og varmer opp vannet på 20 min hvis vi går tom for varmtvann. Sparte oss for MYE plass på vaskerommet. Jeg tror hvertfall de koster mer. Er ikke sikker, vi ga litt f... fordi det hjalp oss veldig i forhold til plassen ;)

Har 3 kurver på badet. Vurderte å kjøpe skap med flere skittentøyskurver i, men ikke ikea da vi bor langt unna og mannen nekter å kjøpe noe fra ikea ;) Men får se hvis vi blir boende her. Alternativt er en slags kommode med kurver under, og plass oppå til andre ting.

Vi har en egen kurvseksjon i garderoben, til undertøy, arbeidstøy, hvitt, sort, farger, ull etc. Kler jo stort sett av og på på samme sted.

Vi har bare en dunk på badet, også sorterer jeg derifra.. Det er et type tørkestativ å få kjøpt som monteres i taket som betjenes med liner.. Vi skal installere det etterhvert..

Back
Topp