Kan jeg få se kjolen dere bruker på julaften/nyttårsaften?

Er usikker på hvilken jeg skal bruke, men har en blå i nervøs-fløyel og en i grønn nervøs-fløyel. Har sydd begge selv, så ingen bilder av de.

Usikker på om de passer i år, eller om de har blitt for store. Tipper den grønne er alt for stor..

Har denne som jeg kjøpte i fjor. Den var alt for stor, men jeg tenker at den kanskje passer bedre i år om magen rekker å få litt størrelse.. Må nok sy den litt inn og legge den opp :p

Denne, med tights og ballerinasko:

Item image

Har ikke kjøpt enda.. Venter til litt nærmere jul :) Da kommer det nok mange fine.  

Labambie skrev:

Item image

har du begynt å gå i tights??? ble du omvendt her inne eller? synes å huske at du ikke ville å gå i tights ;)

Mrs Lutz skrev:

Labambie skrev:

Item image

har du begynt å gå i tights??? ble du omvendt her inne eller? synes å huske at du ikke ville å gå i tights ;)

Haha! Det var bare tull. Ingen som vil ha på seg den der eller? Ser jo ut noen noen har drukket hobbymaling, tatt en karusell og spydd på en tøybit etterpå... Og ballerinasko er fortsatt noe av det styggeste jeg vet. Men tights, jeg har kjøpt meg 1.... :-P Jeg har gått ned 43 kg, så kan gå med på å ha på meg tights når overdelen går langt ned på lårene. Ikke ellers. Jeg står fortsatt på at vi ekstremt tjukke ikke kler det noe særlig. Nå har jeg som sagt gått ned endel i vekt.

Du LaBambie, du LaBambie, du vet å få en trøtt stakkar til å le om morgenen! Har enda jetlag etter å ha stilt klokka.. Ja, i år blir første gang jeg føler jeg kan se fin ut i en julekjole, så det må bli en pen en på meg håper jeg :D

Tror ikke jeg har råd til ny kjole i år :-) eller... det blir i hver fall ikke prioritert penger til en siden de finkjolene jeg allerede har ikke feiler noe

Tror ikke jeg har råd til ny kjole i år :-) eller... det blir i hver fall ikke prioritert penger til en siden de finkjolene jeg allerede har ikke feiler noe

Mest sannsynlig denne:

Eller så har jeg en litt halvkort svart blondekjole..... Får se, er lenge til enda ;)

i fjor hadde jeg på meg en liten sort uten stropper, men på julaften i år er jeg ca 7 mnd på vei så får nok ikke trøkt rompa (og hvertfall ikke magen) nedi den i år uten at hele dritten revner:-p I år kjøper jeg nok en eller annen søt kjole som framhever magen litt:-)

Har bestilt to sorte gravidkjoler fra Asos.com, en med vanlig stoff og en med blonde.
Asos.com har mange fine utvalg!
Vil dere se bilder av de, så rop ut!

Påskeharen skrev:
Har bestilt to sorte gravidkjoler fra Asos.com, en med vanlig stoff og en med blonde.

Klart vi vil! Bilder frøken!

Cassandra smartrompe skrev:

Påskeharen skrev:

Klart vi vil! Bilder frøken!

Asos.com

Jeg skal være ca. 25 uker på julaften, det passer perfekt

En sort type romantisk kjole.... masse blonder, veldig goth... går ca til ankelen men jeg har festa opp skjørtet med påsydd røde silkebånd rundt så jeg liksom knyter opp skjørtet på en måte... Så er det korsett, stroppløs...
Har ikke bilde, og gidder ikke ta heller, men det er en kjole jeg kjøpte for 199kr på kappal eller noe jeg har lekt meg med :P

Back
Topp