Kan jeg få se håndklærne deres..?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Finner ingen gode tips til hva slags kluter og håndklær den lille ul trenger. Noen som har tips og bilder? :)
Og ikke minst- hvor mange av hvert?

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Jeg har kjøpt vaskekluter til baby på princess, og et stjernehåndkle fra princess og noen håndklær i bambus derfra også...

Små vaskekluter, gulpekluter og håndklær fra kid :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397292193376.jpg
    1397292193376.jpg
    46,5 KB · Visninger: 84
Har kjøpt vaskekluter/flanelkluter/gaskluter og to håndkle. Tror vi har nok av kluter og tenkte å se ann antall håndkle etter hun er ute

De første mnd bruker jeg mepore (sånne bomulls/gas kluter engangs fra apoteket ). Også hadde jeg kjøpt noen myke på Kid tror jeg. Men det får mye kluter så da tok jeg til slutt bare ett gammelt flanell laken og klippet opp!

Har kluter fra babyshop, sånne hvite med blå kant rundt, de er supermyke :) ellers har jeg gaskluter og noen frottekluter, pluss store gaskluter som antakelig blir mer gulpekluter :) har to egne håndkler til baby med hette på :) ellers bruker vi bare de vi har .. :)

Kid hadde masse fint og kjekt i kluter og håndklær. Kluter i både flanell , gas og vanlige vsskekluter. Her er det bare å velge det msn liker best. Til rumpe/bleievask bruker jeg bare olje og mesoft gasbind. Veldig praktisk og veldig bra for babyen.

Kommer til å bruke mesoft til stell. De er myke og behagelige for stumpen. Har kjøpt noen kjempeskjønne håndklær på kid - lyseblå med noe blonder på til å ha på stellebordet. Har en haug med rosa vaskeduker etter storesøster, så det får han bruke :p Ellers kommer jeg til å kjøpe gulpekluter om han er en gulpebaby. Har noen vanlige flanellkluter nå :-)

Kjøpte en pakke billige kluter på Ikea, og har fått et sett med håndklær fra Ellos av svigermor, der jeg har sydd stropper på de to største for å bruke til bading.

Back
Topp