*p!nk smile*
Forumet er livet
Kan jeg få se disse/huskestativet dere har til barna/barnet? Pris? Kjøpt? Fornøyd? [:D]
Edit: Da har jeg rettet på det[8D]
Edit: Da har jeg rettet på det[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Funshine
Kanskje du burde skrive huskestativet også i emnefeltet? Jeg skjønte ikke med en gang hva du mente, begynte å tenke ekle tanker om dissing, men så kom jeg til å tenke på hva mine slektninger på vestlandet sier.. (ipper du tenker på huskestativ slik jeg sier det.)
Vi har ikke det hos oss - har lekeplass tvers over veien, så slipper å ha det i hagen.. ;)
ORIGINAL: giggsy
ORIGINAL: Funshine
Kanskje du burde skrive huskestativet også i emnefeltet? Jeg skjønte ikke med en gang hva du mente, begynte å tenke ekle tanker om dissing, men så kom jeg til å tenke på hva mine slektninger på vestlandet sier.. (ipper du tenker på huskestativ slik jeg sier det.)
Vi har ikke det hos oss - har lekeplass tvers over veien, så slipper å ha det i hagen.. ;)
Da burde jo stakkaren lage en svinlang tittel i emnefeltet, da det finnes ørten forskjellige navn på dette her rundt om i landet. Er selv fra Vestlandet men der jeg er fra sier vi "føysestativ". [8D]
ORIGINAL: Sweetbabyblue
Dette er vår:
Den sto der når vi kjøpte huset så jeg vet ikke pris eller hvor den er kjøpt men vi er kjempefornøyde[:D]
ORIGINAL: bondekone
vi har denne typpen vet en får disse for rundt 700kr(er ustødig hvis en ikke fester det i plank og graver det ned)så jeg er ikke fornøyd med det
men hadde jeg kjøpt selv så hadde jeg kjøpt dette de ligger på fra 1400kr uten sklie og opp til 2500 kr med sklie og egen klatreveg. Personlig så synnes jeg disse virker mer stødige en det over i hvertfall de jeg har vært borti