DramaQueen
Forumet er livet
Få se få se få se [:D] Sleng gjerne inn bilder av smart oppbevaring av ditt og datt og.[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nå ble jeg helt misunnelig her...
Og så vannvittig masse utstyr du hadde.
Nå skjønner jeg hvordan du alltid får alt til å passe så fint sammen på LO-ene dine!ORIGINAL: Katti_mhDe runde magnetboksene får du kjøpt på kjøkkenavd på IKEA til 59 kr for 3 stk[;)]
Så fint og ryddig du hadde det[:)] (hehe... nå har du jo akkurat rydda da men...[8D])
Hvor har du kjøpt de runde oppbevaringsboksene som henger på det magnetopphenget?
Litt misunnelig på alt utstyret du har[;)] Må være så mye lettere å lage noe, når man kan
velge blandt så mye[:)]

ORIGINAL: *~DramaQueen~*™
Åh som jeg gleder meg! Gleder meg enda mer når jeg ser hvor fint -og ikke minst RYDDIG dere har det! Meeen det er vel bare for anledningen dere har det ryddig hehe[8D]
Kjempe fint hos dere alle! *misunnelig*
Har ikea nett butikk? Og hvor har dere kjøpt de stengene med kroker?[8|][:D]
Pris?[:D]
Enn de store boksene? De som hsm hadde?[:D] Skal å "se" på nettbutikken til ikea nå [8D]
Finner ikke nettbutikk hos ikea.no [&:]
ORIGINAL: UPS
Ikea har ikke nettbutikk annet enn for møblene. Fikk i alle fall jeg beskjed om. Eller, de har vel snaut nettbutikk heller, man kan bestille og få det levert. Og de sender ikke små ting, kun møbler...[8|]
[/quote
De sender små ting med posten...
http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/ikea_services/ikea_services.html#1
ORIGINAL: Lotten
Ikea har ikke nettbutikk annet enn for møblene. Fikk i alle fall jeg beskjed om. Eller, de har vel snaut nettbutikk heller, man kan bestille og få det levert. Og de sender ikke små ting, kun møbler...[8|]
[/quote
http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/ikea_services/ikea_services.html#1
Hm...Da løyv de for meg når jeg ringte og spurte. Men men, er strengt tatt ikke farlig for meg, er bare tre timer til Ikea herfra, så hadde ikke brukt nettbutikk uansett så lenge det er såpass mye jeg trenger.. Men rart de sa motsatt til meg..[8|]
ORIGINAL: Lotten
[/quote
Hm...Da løyv de for meg når jeg ringte og spurte. Men men, er strengt tatt ikke farlig for meg, er bare tre timer til Ikea herfra, så hadde ikke brukt nettbutikk uansett så lenge det er såpass mye jeg trenger.. Men rart de sa motsatt til meg..[8|]
De sa til meg at kjøkkenet mitt sto på postterminalen i stokke i en uke før jeg kunne få det - at posten ikke hadde tid til å kjøre det ut til meg...
Da kjøkkenet kom spurte jeg hvor lenge det hadde stått på terminalen, og fikk til svar av de to gutta som kjørte ut (og som ikke ante noe om min krig med ikea ang kjøkkenet..) at det hadde kommet kvelden i forveien...
[8|]
Så ja, kundeservice på ikea er no dritt.
ORIGINAL: MooHehe, skal alltids få plass til deg og![;)]
ORIGINAL: Tjukkebollepus
Har ikke noe scrapperom ennå, men 29.februar overtar vi den nye leiligheten, og da får jeg scrapperom!!!! Har alt startet innkjøp av diverse oppbevaringsløsninger[;)]
plass til meg åg der når jeg kommer på scrappebesøk? [:D]