Kan jeg få se bilder av hobby rommet ditt og oppbevaring?

DramaQueen

Forumet er livet
Få se få se få se [:D] Sleng gjerne inn bilder av smart oppbevaring av ditt og datt og.[:D]

her er mitt scrapperrom=)

Ble vist mange bilder, emn håper du får litt innspirasjon da=)

For et fantastisk scrapperom du har Lillemumma*Kasper!Nå ble jeg helt misunnelig her...Og så vannvittig masse utstyr du hadde. Nå skjønner jeg hvordan du alltid får alt til å passe så fint sammen på LO-ene dine!

Jeg har et håp om at vi en gang skal bygge ut huset, eller kjøpe et nytt, større et, slik at jeg kan få mitt eget scrapperom, nå er alt utstyret plassert på et bord i ganga, og når jeg skal scrappe, må jeg sette halvparten ned på gulvet, slik at jeg akkurat får plass til et 12x12 ark foran utstyret som står stablet innerst på bordet...[8|] Og jeg stirrer rett inn i veggen, du hadde jo en fantastisk utsikt i forhold...[:D]

Det rommet så jo helt fantastisk ut!!!!!
for en orden!! Og så myyyyye du hadde!
"Litt" misunnelig nå ja[:-]

Så fint og ryddig du hadde det[:)] (hehe... nå har du jo akkurat rydda da men...[8D])
Hvor har du kjøpt de runde oppbevaringsboksene som henger på det magnetopphenget?
Litt misunnelig på alt utstyret du har[;)] Må være så mye lettere å lage noe, når man kan
velge blandt så mye[:)]

Har ikke noe scrapperom ennå, men 29.februar overtar vi den nye leiligheten, og da får jeg scrapperom!!!! Har alt startet innkjøp av diverse oppbevaringsløsninger[;)]

ORIGINAL: Katti_mh

Så fint og ryddig du hadde det[:)] (hehe... nå har du jo akkurat rydda da men...[8D])
Hvor har du kjøpt de runde oppbevaringsboksene som henger på det magnetopphenget?
Litt misunnelig på alt utstyret du har[;)] Må være så mye lettere å lage noe, når man kan
velge blandt så mye[:)]
De runde magnetboksene får du kjøpt på kjøkkenavd på IKEA til 59 kr for 3 stk[;)]

Åh som jeg gleder meg! Gleder meg enda mer når jeg ser hvor fint -og ikke minst RYDDIG dere har det! Meeen det er vel bare for anledningen dere har det ryddig hehe[8D]
Kjempe fint hos dere alle! *misunnelig*

Har ikea nett butikk? Og hvor har dere kjøpt de stengene med kroker?[8|][:D]

Pris?[:D]

her er mitt rom. litt rotete men...

rubons og diverse stæsj. I permene har jeg umontert stempler/clearstamps

IKEA-kasser til papir og kartong

stæsj....

agn bokser fra CO til stæsj, magpie hylle til maling. div QK og prima og AC (i krydderhyller fra IKEA)

I GLIS boksene har jeg chipboardalfaer, ellers er den øverste hylle til "julepynt"

Skuffene i sjenken er delt inn i verktøy,lim, blekk og rot[:D]
Også har jeg en skuffeseksjon jeg glemte å ta bilde av-den er det diverse til stempling og maling i

ORIGINAL: *~DramaQueen~*™

Åh som jeg gleder meg! Gleder meg enda mer når jeg ser hvor fint -og ikke minst RYDDIG dere har det! Meeen det er vel bare for anledningen dere har det ryddig hehe[8D]
Kjempe fint hos dere alle! *misunnelig*

Har ikea nett butikk? Og hvor har dere kjøpt de stengene med kroker?[8|][:D]

Pris?[:D]

man kan handle over nettet der, men det blir fort dyrt....stengene er fra IKEA, og de koster "ingenting"[:D]

Blir helt dårlig. Så flott rom, jeg vil også ha. Skal få mitt eget rom, men det tar jo så lang tid....

Enn de store boksene? De som hsm hadde?[:D] Skal å "se" på nettbutikken til ikea nå [8D]

de hvite? sikkert IKEA det og tenker jeg, men sånne får man andre steder også[;)]

Her kan du bestille:
http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/bestilling.html

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Har ikke noe scrapperom ennå, men 29.februar overtar vi den nye leiligheten, og da får jeg scrapperom!!!! Har alt startet innkjøp av diverse oppbevaringsløsninger[;)]

plass til meg åg der når jeg kommer på scrappebesøk? [:D]

Finner ikke nettbutikk hos ikea.no [&:]

Ikea har ikke nettbutikk annet enn for møblene. Fikk i alle fall jeg beskjed om. Eller, de har vel snaut nettbutikk heller, man kan bestille og få det levert. Og de sender ikke små ting, kun møbler...[8|] 

ORIGINAL: UPS

Ikea har ikke nettbutikk annet enn for møblene. Fikk i alle fall jeg beskjed om. Eller, de har vel snaut nettbutikk heller, man kan bestille og få det levert. Og de sender ikke små ting, kun møbler...[8|] 
[/quote

De sender små ting med posten...
http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/ikea_services/ikea_services.html#1

ORIGINAL: Lotten

[/quote

http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/ikea_services/ikea_services.html#1

Hm...Da løyv de for meg når jeg ringte og spurte. Men men, er strengt tatt ikke farlig for meg, er bare tre timer til Ikea herfra, så hadde ikke brukt nettbutikk uansett så lenge det er såpass mye jeg trenger.. Men rart de sa motsatt til meg..[8|]

ORIGINAL: Lotten

[/quote

Hm...Da løyv de for meg når jeg ringte og spurte. Men men, er strengt tatt ikke farlig for meg, er bare tre timer til Ikea herfra, så hadde ikke brukt nettbutikk uansett så lenge det er såpass mye jeg trenger.. Men rart de sa motsatt til meg..[8|]

De sa til meg at kjøkkenet mitt sto på postterminalen i stokke i en uke før jeg kunne få det - at posten ikke hadde tid til å kjøre det ut til meg...
Da kjøkkenet kom spurte jeg hvor lenge det hadde stått på terminalen, og fikk til svar av de to gutta som kjørte ut (og som ikke ante noe om min krig med ikea ang kjøkkenet..) at det hadde kommet kvelden i forveien...

[8|]
Så ja, kundeservice på ikea er no dritt.

ORIGINAL: Moo

ORIGINAL: Tjukkebollepus

plass til meg åg der når jeg kommer på scrappebesøk? [:D]
Hehe, skal alltids få plass til deg og![;)]

Back
Topp