Kan jeg få min lykkelige slutt eller skal vi si begynnelse?♡

Ååh jeg blir så glad av det du skriver! Du er så flink å glede deg på andre sine vegne. Det er så beundringsverdig :love7 Tusen tusen takk!

Jeg er enig med deg!:love2

Ja legen stresset ganske lenge med å klare å få begge med på samme bilde, men til slutt fikk vi det til. Men den ene er en liten luring som lurer seg litt vekk oppi hjørnet. Helt likt som sist gang. Hehe! Fascinerende! Vi fikk med 6 bilder!:woot:

Nå håper jeg sommer, ferie og telttur gjør magi hos deg!:smiley-angelic001:Heartbigred
Noen ganger er det lettere å være glad for andre, dere har jo jammen hadd deres dose motgang selv også så :) :)
Hehe ser for meg dere ligger der og prøver å få bilde av begge, koselig dag for deg da i alle fall :p

Ja satser på at ferie, sommer, teltur og feriekos gjør susen her :) :) :)
 
For en nydelig oppdatering :Heartred
Gratulerer med leilighet!
Syns du akkurat ble gravid, tenk at du er 9+1 allerede :joyful: Dette går nok veldig fint skal du se :)Blir en spennende tid fremover med både flytting og forberedelser :D
Hvordan er formen? Beklager hvis du har svart på det før, har ikke lest gjennom alle kommentarene enda :shy:
 
Blir så glad inni meg av å lese dette ❤️ Gir meg håp for framtiden, håper jeg og klarer å føle på den samme lykken som deg :love2
 
Denne reisen du går gjennom nå er så fortjent, jeg er så glad som får følge deg :Heartred:Heartred Blir så spennende med ny leilighet, og skape familieminner i den :Heartbigred
 
Så spennende det har vært å lese dag dagboken din! Tenk 2 nydelige skatter på vei! Gratulerer så mye!
 
For en herlig oppdatering altså! ❤️
Gratulere så mye med leilighet :D Dere har virkelig spennende tider framfor dere med ny leilighet og med to perfekte knøtt på vei❤️ Jeg gleder meg til fortsettelsen! :D
 
Gratulerer med leiligheten, også så hyggelig med familie så nærme :Heartred

Fine bilder av de to små som kommer! Gleder meg til å følge med videre :love017
 
Hvordan går det med dere?❤
 
For en nydelig oppdatering :Heartred
Gratulerer med leilighet!
Syns du akkurat ble gravid, tenk at du er 9+1 allerede :joyful: Dette går nok veldig fint skal du se :)Blir en spennende tid fremover med både flytting og forberedelser :D
Hvordan er formen? Beklager hvis du har svart på det før, har ikke lest gjennom alle kommentarene enda :shy:
Tusen tusen takk!:Heartbigred ja nå er jeg 11+1, tiden går fort og sakte på samme tid:wideyed: men vi er hvertfall på riktig vei i motsetning til før!
Formen - begynte med å kaste opp i dag, men det er bare 5 gangen, så selv hvor ubehagelig det er tenkte jeg okei forsatt gravid! :joyful: hehe det er jo en god bekreftelse. Litt svimmel og uvel og litt småting her og der, men bare sånn at jeg merker jeg er gravid så utrolig takknemlig for det!:love7

Heier sånn på en sommerspire hos dere nå!!:Heartbigred
 
Blir så glad inni meg av å lese dette ❤️ Gir meg håp for framtiden, håper jeg og klarer å føle på den samme lykken som deg :love2
Ååh gode deg!! Nå heier jeg så vanvittig på egget du ruger på!! Jeg har en god følelse! Lykken vil komme til deg og, det lover jeg. Og jeg håper det er nå!:Heartbigred:love7
 
Denne reisen du går gjennom nå er så fortjent, jeg er så glad som får følge deg :Heartred:Heartred Blir så spennende med ny leilighet, og skape familieminner i den :Heartbigred
Jeg er så glad vi får følge hverandre! Det betyr så mye for meg!:Heartbigred snart ultralyd på deg!!!:woot::woot::woot:
 
For en herlig oppdatering altså! ❤️
Gratulere så mye med leilighet :D Dere har virkelig spennende tider framfor dere med ny leilighet og med to perfekte knøtt på vei❤️ Jeg gleder meg til fortsettelsen! :D
Tusen tusen takk!!:Heartbigred jeg sparer forsatt dagboken din, leste Lil sin i går og vil ikke bruke alt opp med engang! Det er så utrolig gøy å lese andre som har blitt gravid med tvillinger! Gleder meg til å lese og bli kjent med din historie og reise!:love7
 
Hvordan går det med dere?❤
Skjønne dere!!:Heartbigred alt går strålende her! Neste ultralyd er om mindre enn 2 uker!:D og nå har jeg fått innkallelse til kvinneklinikken når jeg er 16+0. Så dette er det lengste vi går uten å se de tror jeg! Men jeg er veldig rolig og er ikke bekymret foreløpig!:love7

Luna, masse masse lykke til på OUL! Gleder meg masse til oppdatering! :Heartbigred

VanillaSukilla, jeg er utrolig glad du er på bedringensvei endelig!! Ikke slik du burde ha sommeren. Håper det lurer en lite spire der inni nå:Heartbigred
 
Skjønne dere!!:Heartbigred alt går strålende her! Neste ultralyd er om mindre enn 2 uker!:D og nå har jeg fått innkallelse til kvinneklinikken når jeg er 16+0. Så dette er det lengste vi går uten å se de tror jeg! Men jeg er veldig rolig og er ikke bekymret foreløpig!:love7

Luna, masse masse lykke til på OUL! Gleder meg masse til oppdatering! :Heartbigred

VanillaSukilla, jeg er utrolig glad du er på bedringensvei endelig!! Ikke slik du burde ha sommeren. Håper det lurer en lite spire der inni nå:Heartbigred
jøss du er 11+1 allerede :) over 1/4 ferdig :) :) :)
Blir spennende og følge med fremover og håper alt er fint :)
Jeg er bare glad for å være hjemme og levende nå jeg :) :)

Også vil det jo være tidenes bonusoveraskelese om det viser seg at det er en spire der, og om ikke er det alltids neste PP.
I dag får jeg besøk av en god del familie som rett og slett skal begynne å pakke for oss, da jeg ikke egentlig er i form til det selv :p
 
jøss du er 11+1 allerede :) over 1/4 ferdig :) :) :)
Blir spennende og følge med fremover og håper alt er fint :)
Jeg er bare glad for å være hjemme og levende nå jeg :) :)

Også vil det jo være tidenes bonusoveraskelese om det viser seg at det er en spire der, og om ikke er det alltids neste PP.
I dag får jeg besøk av en god del familie som rett og slett skal begynne å pakke for oss, da jeg ikke egentlig er i form til det selv :p
Det er godt du går hjelp til flyttingen! Er fult kaos her hjemme og! Vi har hvertfall bestemt for profesjonell utvask før visning/foto osv og eventuelt betale det 2 ganger så letter hvertfall litt fra skuldrene! Nok som må gjøres:wideyed:

Håper formen snart er helt tipp topp igjen så du får nyte resten av sommeren! Godt aksjer ble lagt inn hvertfall! Krysser fingrene for dere!:love7
 
Skjønne dere!!:Heartbigred alt går strålende her! Neste ultralyd er om mindre enn 2 uker!:D og nå har jeg fått innkallelse til kvinneklinikken når jeg er 16+0. Så dette er det lengste vi går uten å se de tror jeg! Men jeg er veldig rolig og er ikke bekymret foreløpig!:love7

Luna, masse masse lykke til på OUL! Gleder meg masse til oppdatering! :Heartbigred

VanillaSukilla, jeg er utrolig glad du er på bedringensvei endelig!! Ikke slik du burde ha sommeren. Håper det lurer en lite spire der inni nå:Heartbigred

Så godt å høre!❤
Tror det hjelper mye å være rolig og ikke bekymret! Da går tiden litt fortere også enn når en bekymrer seg!
Formen din fin eller?❤
Apropos tid, synes du fikk positiv test i går, og plutselig er du straks ved magiske 12 fullgåtte uker???:wideyed: fantastisk!
2 uker kommer til å gå fort! For ol 1 uke er det jo allerede neste uke:D

Tusen takk ❤❤ gleder meg så til å se nurket igjen:dummy:
 
Så godt å høre!❤
Tror det hjelper mye å være rolig og ikke bekymret! Da går tiden litt fortere også enn når en bekymrer seg!
Formen din fin eller?❤
Apropos tid, synes du fikk positiv test i går, og plutselig er du straks ved magiske 12 fullgåtte uker???:wideyed: fantastisk!
2 uker kommer til å gå fort! For ol 1 uke er det jo allerede neste uke:D

Tusen takk ❤❤ gleder meg så til å se nurket igjen:dummy:
Hehe! Sant nok! På en måte flyr jo tiden! Så prøver å nyte! Elsket den sengen du la ut! Tror vi og går for den! :D

Ja det er deilig og ikke bekymre seg for det kommer jeg sikkert til å gjøre mer enn nok:hilarious:
Formen er ikke noe å klage på! Kastet opp for 5 gang i dag og merker jeg er gravid. Spising er mest utfordrende, da jeg egentlig ikke har særlig lyst på noe mat, men kroppen må jo absolutt ha og det viser den meg og. Så veldig matlei, men veldig flink og presse i meg mat, så det går egentlig veldig fint!:shy:

Håper på bilde!!❤:smiley-bounce022
 
Back
Topp