Kan jeg få lufte noen navn for dere? :P

Bringebær

Gift med forumet
åh syns dette med navn er så vanskelig. Før vi overhode ble gravide med nr. en var navnene bestemt. Det skulle være oppkalling. Vi hadde et jentenavn og et guttenavn. Jenta kom først, så da mått jo nr to bli en gutt, og det ble det;) Så da brukte vi guttenavnet. Syns de har de fineste navnene i verden! MEN, nå er det jo helt umulig å finne på et nytt jeg liker like godt!! Flere som sliter?

Tror vi nærmer oss på jentenavn, da vi begge synes at Ida og Ronja er veldig fine navn, og passer til de vi har nå. Ida har jeg likt lenge, og mannen liker Ronja. Men blir det gutt så aner jeg virkelig ikke!!
Forslag noen???

Er foresten 14 uker i morgen!!! WOW!!:D

Synes navn er vanskelig! :) Synes Ida og Ronja er fine navn, vi har snakket litt om Ida hvis det blir jente faktisk. Nå har vi ganske mange "mulige" jentenavn, og ingen guttenavn omtrent. Sønnen vår fikk ikke navnet sitt før etter han var født, og det ble ikke det vi hadde trodd på forhånd.. :P Så får vi en gutt til så sliter vi litt :-)

Grattis med snaaaart 14 uker! :)

Jeg har også mange jentenavn, men sliter mer med guttenavn. Synes Daniel og Leon er fine navn :)

Ronja er et nydelig navn :) men vi har jo en Birk fra før, så hadde vel blitt litt rart å brukt det om vi får jente :p guttenavn så liker jeg

Liam
Bendik
Jonatan
Håkon
Øyvind
Emrik
Bastian
Sebastian
Jonas

fine jentenavn dere har funnet:) synes navn er kjempevanskelig, så her har vi ikke tenkt på det engang enda:P

Vi har en Lucas fra før ;-) navn syns jeg er kjempe vanskelig å velge guttunge fikk ikke navnet sitt før han va 2 mnd :P av guttenavn liker jeg : Theo , Leo , Emilio ;-) av jente navn har jeg falt for Isabella :-)

Vi har en Lucas fra før ;-) navn syns jeg er kjempe vanskelig å velge guttunge fikk ikke navnet sitt før han va 2 mnd :P av guttenavn liker jeg : Theo , Leo , Emilio ;-) av jente navn har jeg falt for Isabella :-)
Ojj!! Trodde nesten det var jeg som hadde skrevet dette. Du er visst VELDIG lik meg på det, og vi har også en Lucas fra før :D

Jonah:-) jeg har en Nathaniel og en Jonathan, min mann liker ikke Jonah, men det er det fineste jeg vet:-)

Jeg har også mange jentenavn, men sliter mer med guttenavn. Synes Daniel og Leon er fine navn :)

Hehe, mannen min heter Daniel og en av guttene vår Leon :-)

Sliter veldig med navn her. Det var vanskelig nok med de tre andere... Blir nok ingenting bestemt før etter fødselen.

Jeg har ingen fra før, og vi har ett guttenavn og ett jentenavn vi liker :)) Får håpe det holder seg gjennom svangerskapet :P
Ellers så syns jeg Ida er veldig fint, likte det bedre enn Ronja... men det er sikkert fordi min lille herlige kusine heter Ida <3

Hehe, mannen min heter Daniel og en av guttene vår Leon :)

Sliter veldig med navn her. Det var vanskelig nok med de tre andere... Blir nok ingenting bestemt før etter fødselen.

hehe så koselig :) vakre navn :)

Så morsomt madison ;) betyr jo bare at du har god smak Hehe men di fleste av gutte navnene jeg liker er allerede brukt av venninner så jeg må finne på noe annet vis det blir gutt , vanskelig har heldigvis god tid :-P

Back
Topp