Kan jeg få lufte litt frustrasjon og bekymringer her??

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Dette er mitt første innlegg i denne terminklubben, har bevisst holdt meg unna til jeg vet litt mer om hvordan dette går. Men nå føler jeg behov  for å lufte meg litt...

Har så vondt i magen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det er snakk om skikkelige menssmerter med stråling nedover lysken og hoftene. Har mest lyst til å ligge i fosterstilling med varmepute over magen. Aner ikke hvor langt jeg er på vei, mest sannsynlig rundt uke 6... Og jeg er bekymret. For jeg hadde akkurat de samme smertene da jeg var gravid sist, og da endte det i MA. (Var da ca 11uker på vei da jeg var på ul, og fosteret hadde sluttet å vokse i uke 6 :( )
Har noen vage gravidsymptomer; kvalm, uvel, trøtt som fy, snev hormonell og ømme pupper. Men har som sagt så vondt i magen, at jeg er uvel.
Skal til legen i morgen, men regner med han kommer til å si at vi får bare vente å se hva som skjer..  :(

Er så frustrert, mister jeg nå, så er det tredje gangen på rad! Vet jeg skal tenke positivt og håpe på det beste, men det fanden ikke enkelt når det knyter seg i livmoren..!

Takk for at jeg fikk blåse ut litt her, og for at du leste!

uff, er ikke noe godt å ligge sånn å være engstelig. Jeg synes du skal dele dine bekymringer til legen og be om å bli henvist til ul.

Håper det bare er livmorsbåndene som strekker seg eller en annen naturlig forklaring til disse smertene.

Lykke til i morgen!!

Uff, ikke noe kjekt :(
Jeg syns du skal spørre om tidlig ul ja, også siden du har mistet før.
Lykke til!!!!

huff, jeg hadde helt like smerter, sinnsykt vonde, som knvistikk som trålte nedover lårene og lysken, i ca. uke 5-6.... var så bekymret og skulle ti å ringe legen den dagen alle smertene bare forsvant... så nå har jeg ikke kjent noe mer på over en uke og håper alt er bra. tenker jo litt på det innimellom at noe kanskje ikke er som det skal..... spesielt når jeg lester historien som den som du har opplevd forrige gang.

du må ringe med en gang og be om henvisning til UL.... det burde ikke være noe problem!

Håper du for henvisning til UL  for å få roet nervene. Ikke noe gøy å få beskjed av legene 'å se det an'

Men jeg har hatt veldig mye mens smerter i flere uker...... begynner å bli litt bedre nå (er i uke 7)

Tror det er helt normalt,også blir ikke smertene mindre når en bekymrer seg,få deg en tidlig ul,så får du slappet av stakkars.
For oss som har mistet er disse ukene fylt med bekymring,og det er ikke unormalt i det hele tatt,få hvertfall tatt hcg stigning.Lykke til,ønsker deg det beste. stor klem.

Takk for lykkeønskninger. Fikk ikke tidlig ul denne gang :(, men tok blodprøver i går og skal tilbake på mandag. Får svar på onsdag/torsdag, så dette blir en lang uke... Legen var ikke spesielt optimistisk med tanke på forhistorien min og at smertene har økt. Så vi får se, så lenge det ikke er noen blødninger så er det kanskje et håp.

Back
Topp