Kan jeg få komme inn hit til dere?

babyT

Forumet er livet
Var på sykehuset på fredag, og fikk da også svaret på mannens spermprøve, som dessverre var unormal. I tillegg har jeg pco og endometriose. Gynekologen mente vi ikke har noen stor sjanse til å bli gravid på egenhånd, og at det beste alternativet for oss vil være icsi. Søknad ble sendt fredag. Håper å komme igang med selve icsi-forsøkene før påske, men er ikke sikker på hvor lang ventetid det er. Noen av dere som vet hvor lang ventetiden er i Tromsø?

Noen som har vært gjennom icsi og vil fortelle hvordan det var?

Hei, velkommen hit. Jeg vet dessverre ikke hvor lang ventetid de har i Tromsø nå. Vi var i Tromsø i 2004 og vi møtte et helt fantastisk team. Var selv igjennom 2 ICSI forsøk. Vil anbefale deg å lese litt på denne siden til IVF på Unn, kanskje får du litt svar på spørsmålene dine. Eller så er det bare å spørre her. Her er linken: http://www.unn.no/category9519.html

hei står selv i ventekø på Haukeland, så med Tromsø vet jeg ikke...vil bare ønske deg velkommen....[:)] håper du kommer fort til å lykkes med icsi..

Takk for fin velkomst [:)]

Har vært inne og lest på linken du la ved Prinsessa i tårnet. Det er jo en omfattende prosess, men vi er villig til å prøve.

håper det går fort å greit med dere.... er lang venting i blant, den føles vertfall meget lang..men nå er d et bare 17 dgr igjen på oss til forundersøkelsen..så får vi ta det derfra...skal egentlig gå 3 mnd etter det igjen ca på haukeland, men er lov å håpe litt før... så kanskje februar?? eller januar, men da blir jeg overraska ja![:D]
masse lykke til hvertfall.. hvordan er det med venting der da?

hei! vi har akkurat blitt søkt til tromsø og fikk vite at det er ca 6 mnd ventetis.
fikk brev fra UNN om at vi blir innkalt før utgangen av april 2008...
lykke til[:)]

ORIGINAL: dumidalia

hei! vi har akkurat blitt søkt til tromsø og fikk vite at det er ca 6 mnd ventetis.

innen april ja...men er det innkalt til forundersøkelsen? eller selve forsøket? er det totalt 6 mnd med venting?
det er det på haukeland, 3 mnd før den undersøkelsen, og 3 mnd etterpå..
see?

ORIGINAL: babyT?

Takk for fin velkomst [:)]

Har vært inne og lest på linken du la ved Prinsessa i tårnet. Det er jo en omfattende prosess, men vi er villig til å prøve.

Ja, det er så absolutt verdt det. Hadde det ikke vært for UNN, ingen Frida

VELKOMMEN INN !!!! Holder selv på med IVF,men er ett fint forum hvor alle deler erfaringer og får støtte underveis. For det trenger man som regel ved en eller annen holdeplass under veis... [;)]

->HER<- har du oversikt over vantetidene i hele landet [;)]

Hei å velkommen[:)]
Du er på rett plass nå når du står i prøverørskø.
Her utveksles det forskjellige erfaringer og man kan få svar på alt man lurer på.
Det er artigere til flere vi er.

ORIGINAL: babytutta

ORIGINAL: dumidalia

innen april ja...men er det innkalt til forundersøkelsen? eller selve forsøket? er det totalt 6 mnd med venting?
det er det på haukeland, 3 mnd før den undersøkelsen, og 3 mnd etterpå..
see?

hmm.. det sto bare at jeg ville få innkalling før utgangen av april, går ut fra at det er innkalling til samtale da og at ventetid til forsøket kommer etterpå og utenom de 6 mnd. kanskje man kan være kjempeoptimistisk og håpe at det ikke er noen ventetid på forsøk etter samtalen? [8D]

Back
Topp