Kan jeg få henge litt her med dere?

Fru Gurk

Andre møte med forumet
Jeg er ny her på babyverden så jeg lurer på om jeg kan få være litt med her, sammen med dere som har barn på alder med min sønn? Kanskje litt rart å komme hit så lenge etter fødsel, men jeg har ikke helt funnet meg tilrette på andre forumer etter at februarklubben på SM ble avviklet. Jeg har hørt så mye fint om babyverden-forumet, så nå prøver jeg meg her. :-) Jeg kan jo fortelle litt om meg: Jeg er 31 år blitt, har da en sønn som blir to den 10.februar i år. Aron heter han og han er naturlig nok verdens beste og nydeligste i mine øyne. Jeg er gift med pappan til Aron og vi bor i flotte Drøbak. Her er det fint å bo. Jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider og har tidligere jobbet mange år i barnehager. Nå har jeg skiftet beite og jobber på en 1-10-skole, hovedsakelig på en avdeling for elever med særskilte behov. Det er kjempespennende! Jeg jobber en kveld i uka med hobbyen min, da er jeg ridelærer, hest er gøy! Ellers så er jeg sammen med familie og venner så ofte jeg kan, min lille familie er selvsagt førstepri. Vi prøver og prøver for å få nr to. Sånn det ser ut i øyeblikket, krysser vi fingre og tær for oktoberbarn:-)
 
Heia! :) 

Klart du kan henge her! Ikke bare litt heller, men så lenge du vil! :) Du er hjertelig velkommen :) 

Så gøy å lese litt om dere da, der er vi veldig glad i så nysgjerrige som vi er, ha ha ha!!!

Jeg har da altså to barn ( har tickere på de i signaturen min), er gift er 30 år og bor i forblåste Kristiansand :) 
 
Så kjekt med nye brukere!
velkommen skal du være
er litt dødt her for tida, men det håper vi at skal ta seg opp igjen!
 
alltid trivelig med nye brukere! :D Velkommen skal du være :D
 
Selvfølgelig! Bare til å skravle i vei med oss, selv om aktiviteten går i bølgedaler. Alltid noen her likevel. Og så er det de fineste jentene som utgjør febbisene. Jeg har forresten en gutt som er født i slutten av februar, og bor med samboer i Bergen. :)