Kan jeg få en plass hos dere også?

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Fikk positiv cbd i dag GRAVID 1-2,11dpo :))
Er 26 år med verden beste forlovede og to fantastiske sjamrtroll. En på 3år og en på 1,5år.

Glen er stor over lille'n i magen,men også med stor skrekk!
2 av3 svangerskap dette året har endt i SA:'(
Men har virkelig en god feeling denne gangen. Har følt at det ikke ville gå bra de to andre gangene. Bare fått en svak positv test før det har kommet ,smerter blod og gørr,t.o.m rier sist gang.

Men går på med stor tro og friskt mmot nå:))
Dnne gangen skal lille'n bli der til termin.

Et spørsmål:
I følge bv så er mens termin den 22.11.2012 har 33 dagers syklus  denne pp. Men om jeg tok fra unfangelse,el så ble det den 28.11.2012. Hvem skal jeg følge?

Velkommen, velkommen! Og gratulerer så mye :)

Når det gjelder termin-datoen din, så er ikke jeg så mye klokere enn deg ;)

linusisvingen skrev:
Gratulere og velkommen!
Tror du må sende en mail til teknisk ang. den laaaaaaaange signaturen din, hehe!=)

Takk:)

Mail er allerede sendt. Skjønner ikke hvorfor den har blitt så lang. Men håper de kan fikse det kjapt:)

Hoho! Da ble det samme terminklubb alikevel da!!! 

Gratulerer!!!

Når det gjelder termin, så ville jeg brukt el hvis du vet med sikkerhet når den var. Vi med lange sykluser får ikke riktig termin, fordi eggløsning ofte er uregelmessig den også..
I følge min menstermin har nemlig befruktning skjedd den 31.januar...  men da hadde vi jo ikke engang hatt sex enda etter siste mens.. så eh... Blir jo korrigert på UL uansett da :) Regner også med at du får en tidlig UL siden du er usikker på termin og siden du har mistet to ganger i nær fortid. 

Lykke til i alle fall, og velkommen hit!! :)

Sylvia80 skrev:
Gratulerer!!!

Når det gjelder termin, så ville jeg brukt el hvis du vet med sikkerhet når den var. Vi med lange sykluser får ikke riktig termin, fordi eggløsning ofte er uregelmessig den også..
I følge min menstermin har nemlig befruktning skjedd den 31.januar...  men da hadde vi jo ikke engang hatt sex enda etter siste mens.. så eh... Blir jo korrigert på UL uansett da :) Regner også med at du får en tidlig UL siden du er usikker på termin og siden du har mistet to ganger i nær fortid. 

Takk:)

Mener jeg gikk etter el termin sist og ble da flytte på ul til mens termin. Så tror jeg følger den inntil vidre.
Har allerede time til tidlig ul på sykehuset:) Også blir det nok hcg prøver over helga:)
Lykke til i alle fall, og velkommen hit!! :)

Muligens skrev:
Hoho! Da ble det samme terminklubb alikevel da!!! 

Hihi... Det gjorde vi gitt:)) Koselig:)

Gratulerer! 

Back
Topp