Kan jeg få bli med i den skjulte gruppa på nytt?

Furutre

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Aprilspirene 2025
Hei! Vet ikke om det er særlig mye aktivitet i den skjulte gruppa? Men jeg var med der gjennom hele graviditeten og etter fødsel. Så ble jeg plutselig kastet ut, hadde tydeligvis ikke vært aktiv nok? :) Har veldig lyst å ha banneret for Mars 2021 også, og vil derfor gjerne bli med igjen :) :Heartred
 
Hei! Vet ikke om det er særlig mye aktivitet i den skjulte gruppa? Men jeg var med der gjennom hele graviditeten og etter fødsel. Så ble jeg plutselig kastet ut, hadde tydeligvis ikke vært aktiv nok? :) Har veldig lyst å ha banneret for Mars 2021 også, og vil derfor gjerne bli med igjen :) :Heartred
Det er tilnærmet 0% aktivitet der :hilarious:
Ja, da vi enda brukte det skjulte forumet var det krav til deltagelse siden mange deler litt mer private ting på skjult :)
 
Leste du at jeg ønsker banneret for Mars2021? Men om det ikke er mulig å bli medlem på nytt er det greit.

Nei, tror ikke du får tilgang kun for banneret. Det handler jo om at du da får tilgang til alt som har vært skrevet der de siste årene uten å ha vært aktiv deltager selv :)

Når aktiviteten i skjulte forum avtar/stopper, tar man også sjelden inn ny medlemmer, litt av hensyn til hvordan det skjulte forumet har vært brukt og ting som man hat delt med hverandre. Det handler om litt mer enn banneret, hvis du skjønner. Selv om jeg er enig i at det ser fint ut.
 
Nei, tror ikke du får tilgang kun for banneret. Det handler jo om at du da får tilgang til alt som har vært skrevet der de siste årene uten å ha vært aktiv deltager selv :)

Når aktiviteten i skjulte forum avtar/stopper, tar man også sjelden inn ny medlemmer, litt av hensyn til hvordan det skjulte forumet har vært brukt og ting som man hat delt med hverandre. Det handler om litt mer enn banneret, hvis du skjønner. Selv om jeg er enig i at det ser fint ut.
Hadde vært koselig å kunne hatt banneren.Skjønner at man må ha vært aktiv. Men man har behov til og fra i skjulte grupper, og det burde være lov. Syns også at man bør ha rettighet til å kunne gå tilbake i gruppen der man selv har skrevet personlige innlegg.
 
Hadde vært koselig å kunne hatt banneren.Skjønner at man må ha vært aktiv. Men man har behov til og fra i skjulte grupper, og det burde være lov. Syns også at man bør ha rettighet til å kunne gå tilbake i gruppen der man selv har skrevet personlige innlegg.

Tror det er info i eget innlegg om krav for aktivitet i åpent forum for å få tilgang til skjult forum igjen :) hvis du gjør dr og sender pm til tilgangsansvarlig for å få tilgang går det nok fint. Tenkersom deg at dersom man har vært aktiv der tidligere og ønsker å bidra til ny aktivitet, kan det være fint å få tilgang igjen, men at jeg personlig ikke er komfortabel med at en helt ny bruker får tilgang alt vi har skrevet i svangerksap og etterpå kun for å få banner hvis du skjønner.
Men hvis begge her har deltatt aktivt i det skjulte forumet, så kjør på :) eneste er t jeg er usikker på om tilgangsansvarlig er pålogget Bv lenger da :hilarious: så send isåafall rett til en forumansvarlig om dere ikke får svar.
 
Last edited:
Hadde vært koselig å kunne hatt banneren.Skjønner at man må ha vært aktiv. Men man har behov til og fra i skjulte grupper, og det burde være lov. Syns også at man bør ha rettighet til å kunne gå tilbake i gruppen der man selv har skrevet personlige innlegg.
Så enig med deg! Husker nicket ditt godt fra mars 2021-forumet, synd at du også ble kastet ut!
Jeg het Prøver123 først, lurer litt på om jeg ble kastet ut da jeg byttet nick? Følte selv at jeg var ganske aktiv, men hadde ikke like mye tid med baby som gråt mye. Selv om det ikke er så kjempeviktig med tilgang, er det noe i det som.du sier :)
 
Så enig med deg! Husker nicket ditt godt fra mars 2021-forumet, synd at du også ble kastet ut!
Jeg het Prøver123 først, lurer litt på om jeg ble kastet ut da jeg byttet nick? Følte selv at jeg var ganske aktiv, men hadde ikke like mye tid med baby som gråt mye. Selv om det ikke er så kjempeviktig med tilgang, er det noe i det som.du sier :)
Det navnet husker jeg :) Jeg var heller ikke aktiv pga baby som krevde mye. Men rart at man skal opprettholde aktiviteten i mange år etterpå...Jeg var veldig aktiv i perioder, og andre ikke. Men forstår jo at det er retningslinjer, og forholder meg til det. Men jeg tenker at praksisen kanskje burde vært revurdert. Vi har ulike behov til ulike tider. Men men.. Tror ikke jeg var noe mer aktiv i november 2016 gruppen, men ble ikke kastet ut der..
 
Kan bare si at mi hadde kolikk og sov omtrent kun i bæresele på dagtid de første 7 mnd. Men jeg var ganske aktiv på forumet og tittet innom mens jeg gikk rundt med henne i bæresele uansett. Så det er litt prioritering og jeg skjønner veldig godt om man ikke får til å prioritere det i babytida :)
Det er vel noe med at så lenge forumet er aktivt, ønsker man at alle som har tilgang på skjult bidrar. Nå som aktiviteten så og si har dødd ut der, blir det litt annerledes.
Det var helt likt i de skjulte forumene jeg var i med eldste fra januar 2018 også :)
 
Back
Topp