kan jeg drikke alkohol?

babytutta

Forumet er livet
jeg er stikker. siden onsdag.
skal en tur ut etterpå, lyst å ta meg et par øl.
står ikke noe om at jeg ikke kan drikke alkohol i pakningsvedleggene, kan jeg eller ikke??

er ikke ute etter hva dere hadde gjort (eller syns jeg burde[:)]), men VEIT dere om jeg kan eller ikke? rekner med det hadde stått der da.
er en stund til uttak/innsett, så derfor jeg lurer på å ta meg et par i kveld..

synes alle jeg er uansvarlig osm tenker slik?? off...jeg ble bare såå usikker.
og skal dra om 40 min.
pliiiiiiiiiiiiiiis hjelp meg[:)]

Får henvise til det som står på KK sine sider:

"Alkohol
Du kan gjerne ta et glass vin til maten selv om du er i forsøk, men ikke etter egginnsettingen."

ORIGINAL: Hope

Får henvise til det som står på KK sine sider:

"Alkohol
Du kan gjerne ta et glass vin til maten selv om du er i forsøk, men ikke etter egginnsettingen."

Skriver under på denne jeg, det har jeg også hørt. Det samme kan du lese på stilte spørsmål til en av klinikkene vi har, husker ikke om det var en av privat klinikkene eller en av de adre. Der er det stilt mange fine spørsmål, så jeg anbefaler at du tar en tur innom Fertilitets linkene vi har på toppen her i forumet vårt.

alle gjør som en vil.

som dere sikkert vet e eg en fest løve[:D] drikker eg så DRIKKER eg[:D]
så hadde eg gått ut noe for å ta meg noen drinker,så hadde det fort blitt mange(drikker bare brennevin og rusbrus)
så eg e fast bestemt på at eg ikke skal drikke mere no. drakk sist helg og eg sa at det var siste gangen foreløbig[:D]
så takk gud for at eg har jobbehelg[:D]hihi[:D]

men vist du klarer å styre deg,noe som ikke eg kan,så syntes eg at du skal ta deg turen ut,for å "slappe av" og kose deg. kanskje det blir siste gangen vett du på leeeeeeeeeeeeeenge[:D]

ORIGINAL: ElinR

om 2 uker blir d PARTY [:D][:D][:D][:D][:D] 

ikke mesunn meg då[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

skulle gjerne vært i gang med behandling jeg [:(], men siden d fortsatt er en mnd til spraying så skal jeg kooooooooooze meg ekstra den 1.mars [:)][:)]

helt enig med deg,men vist du ikke fester for meg også kan du bare holkde deg hjemme[8D]hihi

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Du gjør som du vil og føler for [:)]

Jeg drakk ikke og ville ikke gjort det [8D]

Skriver under på denne je for jeg drakk ikkejeg heller, men det er ingen ting i veien for å ta seg et glass eller to før insetting i henhod til det jeg har lest.

skulle gjerne vært i gang med behandling jeg [:(], men siden d fortsatt er en mnd til spraying så skal jeg kooooooooooze meg ekstra den 1.mars [:)][:)]

helt enig med deg,men vist du ikke fester for meg også kan du bare holkde deg hjemme[8D]hihi

jeg er ikke typa til å gå ut på byen så blir fest her i huset bare hehe [;)][;)]

sånn e eg også[:D]

Det var da svært så populært dette temaet var da, jeg må legge til at jeg nesten ikke har drukket siden jeg startet å prøve å bli gravid, det er eh...snart 2 år siden.

Men jeg er litt overhysterisk da, har fått med meg at det kan ha påvirkning på livmorslimhinnen, at kan få problemer å få gullhinnen, pga dette men det er nok bare tull, men fakta er iallefall at hinnen blir ofte tynnere med årene har jeg lest, det er nok vitenskapelig bevist. Men har ikke hatt problemer med hinnen selv så jeg hvet ikke hvorfor jeg tuller og stresser meg opp på grunn av det.

hei folkens.
nå er jeg hjemme etter å ha drukket ja 5-6 halvlitere, det va sååååååååååååååå kosli. nå sitter en kompis å sambo å drikker å spise maten min som jeg laga til middag[:)]
kosa meg jeg. tror ikke jeg tar skade av dette nei.

takk for svar både synse svar og "skikkelige" svar.
har nå kosa meg. og er forsåvidt edru enda jah. håper  jeg må være edru i maaaaaange mnd fremover[8D][:D]

ORIGINAL: babytutta

hei folkens.
nå er jeg hjemme etter å ha drukket ja 5-6 halvlitere, det va sååååååååååååååå kosli. nå sitter en kompis å sambo å drikker å spise maten min som jeg laga til middag[:)]
kosa meg jeg. tror ikke jeg tar skade av dette nei.

takk for svar både synse svar og "skikkelige" svar.
har nå kosa meg. og er forsåvidt edru enda jah. håper  jeg må være edru i maaaaaange mnd fremover[8D][:D]

Så bra at du koste deg, det er det viktigste synes jeg. Utover det må folk ta sine egne valg ut fra hva man selv føler for og ønsker. Det er en vanskelig prosess vi er i alle sammen og noen ganger må man bare senke skuldrene og slappe av tror jeg [:D]

Back
Topp