Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Stella*
Helst ikke, klarer du deg uten er det det beste.
Litt sånn fordi den virker ved å få blodkarene til å snurpe seg sammen. Greit i nesen, ikke like heldig om det skulle virke sånn på f.eks navlestrengen. Men nå har nesespray mest lokal virkning, så det går stort sett greit.
Mest fordi det er så innmari lett å bli avhengig av den under svangerskapet. Man skal, gravid eller ei, ikke bruke dem mer enn ti dager i strekk, og det kommer av at slimhinnene da rett og slett blir avhengig av spray for å klare å trekke seg sammen, bivirkning av langtidsbruk av nesespray er nettopp kronisk tett nese.
en rosa og en spire er heldig dersom hun faktisk klarte å slutte den dagen ungen ble født, svært mange blir kronisk avhengig og bruker nesespray i årevis, slimhinnene i nesen er helt ødelagt (de KAN komme seg igjen altså, men det krever en heftig avvenningsperiode med abstinenser)
Om du klarer å unngå det er det derfor det beste, evt i alle fall bare så lite som mulig og slutt etter noen dager.
Saltvannspray er ufarlig da, det blir du ikke avhengig av.
ORIGINAL: Someeone
Jeg HATER nesespray, så det er ikke noe jeg bruker sånn egentlig
men når jeg blir så tett at jeg ikke greier og puste så er det den eneste
løsninga. Saltvanns løsning funker ikke men det og bruke barne spray har
jeg virkelig ikke tengt på, så det skal jeg faktisk kjøpe inn !
Tror ikke jeg har brukt en eneste dråpe med nesespray siden ifjord[:-]
så avhengi blir jeg nok ikke[:)]