Kan jeg bruke karri i middagen til lillemann?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Skal lage masse barnemat i dag. Deriblant fiskeboller, potet og gulrøtter. Tenkte det hadde vært fint med litt karri i. Er det et krydder som er trygt å gi?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har du lest bak på etiketten hvilke krydder de har blandet i? Jeg ville ikke gitt om det er bukkehornkløver i. (Les bakpå)
Lag helst gjerne egne krydderblanding.
Om du kjøper krydder på utenlandsk butikker får du gjerne rent krydder uten fyllstoffer.

Leste bak, og det var bukkehornfrø i, så da lar jeg være..Får ta meg en tur til sentrum en dag og handle fra utenlandsk butikk:) De har sikkert bedre tomater der og kanskje, som jeg skal lage kjøttsaus av...Takk for svar, alltid greit å spørre deg:)

Har du lest bak på etiketten hvilke krydder de har blandet i? Jeg ville ikke gitt om det er bukkehornkløver i. (Les bakpå)
Lag helst gjerne egne krydderblanding.
Om du kjøper krydder på utenlandsk butikker får du gjerne rent krydder uten fyllstoffer.

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Hva er "feil" med bukkehornkløver - vet du det Lissuz?

Er bare pga. allergener at jeg ikke ville gitt det enda. Er i slekt med peanøtter og kikerter.
Bør introduseres alene som eneste nye ting.
Er ellers en veldig bra urt:)

Back
Topp