Kan jeg bruke denne som kattekurv?

Dollface

Forumet er livet
VIP

Jeg er nemlig så drittlei av at den katten ligger i "godstolen" og ødelegger putene... De kan ikke vaskes, og derfor må vi finne på noe annet.. Kurven er 40*40 og 18 cm høy... Bare dandere med et pledd?  Eller er det teit? RArt? Absolutt ikke passende?BYHOLMA Kurv, grå Bredde: 40 cm Dybde: 40 cm Høyde: 18 cm

du kan jo prøve. min erfaring er at katter ligger der det passer dem best. :p

turboquattro skrev:

I know... men stolene han liker er for øyeblikket okkuppert av to gigantiske saccosekker, så de får bare stå til han har lært å ligge et nytt sted.. (Han var jo helt fortvila i går kveld "stakkar"... sto og glodde opp på dette rare som hadde inntatt HANS plass...!)

Sikkert helt topp den altså!

men jeg tviler litt på at katten vil legge seg i den.. katter er merkelige når det kommer til liggeplasser... nesten ingen av mine har ville ligget i dems "kasser"

Er jo bare å prøve det.. liker katten seg der så legger den seg der ;)

Ser ikke keffår du ikke kan bruka den.
Mye finere enn vanlige kattekurver å sikkert billigere og :p

men husk at mange katter like å ligga litt høyt :p
eg hadde ei puta på komoden i gangen t min katt, så litt teit ut, men katten lå nå der då :p

*Tullingen* skrev:
Ser ikke keffår du ikke kan bruka den.
Mye finere enn vanlige kattekurver å sikkert billigere og :p

men husk at mange katter like å ligga litt høyt :p
eg hadde ei puta på komoden i gangen t min katt, så litt teit ut, men katten lå nå der då :p

jeg mistenker at det er derfor han liker den stolen.. da har han full oversikt over stua...
Han hadde faktisk greid å dytte ned saccosekken i natt sa gubben, for da han sto opp lå katta i stolen og koste seg...

Får vel sette kurven i stolen da til å begynne med... :)

Yepp!! Seff!! Du hekler nå bare et teppe av restegarnet ditt, og danderer med noe mykt og godt under, som han kan klore vilt i, og jeg lover deg det blir en innertier! ;) 

Camomille skrev:
Yepp!! Seff!! Du hekler nå bare et teppe av restegarnet ditt, og danderer med noe mykt og godt under, som han kan klore vilt i, og jeg lover deg det blir en innertier! ;) 

hehe.. jeg la det ekle, hårete, skitne fleecepleddet hans oppi.. og han ligger der
(Kikker noget fornærmet på saccosekkene i stolene "hans" da, men kurven blir brukt...)

Ååå så fin, slik vil jeg ha til pus og!

Da må jeg komme meg dit snart =) 

Selvfølgelig kan du bruke den kurven som kattekurv, så lenge katten passer oppi.

For å "venne" katten til kurven, så kan du jo ha et teppe el som du vet katten din liker å ligge på oppi.

Og evnt spraye med catnip.

det er i hvertfall tips som har funket på kattene her i heimen.

Bra det funker, men jeg er spent på hvor lenge

Det hadde aldri funket med pus her.
Hun liker vinduskarmer, nederste hylle i et åpent klesskap, fotenden på sengen vår innimellom, gulvplassen ved min side av sengen og av og til en stol på stua. Helst på et klesplagg om det ligger noe der.

Hadde seng til henne da hun var kattunge, og hadde et sauskinn oppi. Der lå hun en kort periode, mindre enn 1 mnd.
Stol berger vi med pledd.

Hvor stor er katten?hadde en slik til hundene mine.den ene elsket å ligge krøllet sammen i den.(har veldig små hunder)

Kosinus skrev:
Hvor stor er katten?hadde en slik til hundene mine.den ene elsket å ligge krøllet sammen i den.(har veldig små hunder)

tjah... vanlig hannkatt?
Men han ligger oppi der nå altså... tok poenget etter at T har lagt han på "plass" ørti ganger i dag..

Dollface skrev:

Kosinus skrev:

tjah... vanlig hannkatt?
Men han ligger oppi der nå altså... tok poenget etter at T har lagt han på "plass" ørti ganger i dag..

vanlig hannkatt på 4kg?sikkert deilig det,den kan du jo sette i enden av sofaen også.
Jeg har brukt så mye tid og penger på å gi dem den perfekte liggeplassen.Men de ender i sofaen med meg alikevel.Men greit de har en base de kan gå til.
Jeg ribba en stooor fleezpute fra ikea,hadde bare litt av fylle i.og sydde opp kantene.som en koselig putehule.Og de bruker den en del.

Men får hun ene en liten bit av meg...legger hun seg hvor somhelst..i går fant jeg 4 sokker en pumasko,en joggesko og en sandal trødd inn i buret hennes.ikke rart hun lå så lenge der inne.Noen ganger ser jeg hun har gjort et tappert forsøk på å dra joggebuksa mi ned trappa,men har måtte gi opp på veien.hehe.
Dyr er morsomme.

turboquattro skrev:

signerer denne..vi kjøpte den fine "senga" til pus..hun NEKTER å så mye som nærme seg den...

Hvis du har et lammeskinn å ofre så tror jeg det hadde fått katten oppi tvert :-)

Back
Topp