Kan jeg bli sur nå?

x1xGulljnta

Blir kjent med forumet
Sambo skulle ut i dag, men skulle komme hjem når de andre dro på byen for det orket han ikke. Fikk mld for en god stund siden om jeg kunne legge kontanter i postkassa av alle steder tilfelle han også ville på byen. Sendte tilbake at han kunne vel komme inn og hente penger, men at jeg ikke hadde kontanter. Fikk bare tilbake at det var helt i orden. Prøvde å ringe nå, men får bare mobilsvar. Og han som skulle være tilgjengelig dersom det var noe, men neida, da sitter jeg her gravid mens vesla på 1 år sover. Blæææææææææ.

Ja det skal du få lov til!..... Tror jeg hadde blitt irritert da ja..[:-]

Hadde gått rett i sur!

Ja da hadde jeg og blitt sur, og sint!

Hadde ikke blitt sur av det nei.
Stussa litt på at du skulle legge dem i postkssen eneste [:-]

Kan jo være at han er tom for batteri på mobilen? Eller han ikke har dekning akkurat i øyeblikket? Eller snakker med en annen person?
Trenger nødvendvis ikke å ha skrudd den av [:)]

ja det synes jeg!

jeg hadde blitt skuffet og lei meg selv [:o] ....
og hva er det tullet med "penger i postkassen"...?!!??

nei konfronter han med det i morgen. forklar han hvordan det føles å være deg, som sitter alene hjemme med barn og gravid - at det er greit han går ut kanskje, men at han da til gjengjeld kan være tilgjengelig for deg om det skulle være noe og at det ikke føles godt i det hele tatt hvordan dette ble - hensynsløst og lumpent gjort rett og slett..

stoooor klem

Kanskje han mente at du kunne sette ut pengene, så du/ungene slapp å bli vekket når/hvis han kom litt utpå natten for å hente de!?

Kanskje han er tom for strøm?

Joda, du har LOV å bli sur, men det spørs jo om du egentlig trenger det [:)][:D]

Back
Topp