Kan jeg bli med dere? :-)

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hei !
Jeg har litt lyst å melde meg inn her, da jeg har termin 23. Desember, men blir spådd til å gå på overtid og vil kanskje få i starten av desember. Det er vell stregt tatt det jeg håper på også mtp bursdagen til lille :-)

Hei !
Jeg har litt lyst å melde meg inn her, da jeg har termin 23. Desember, men blir spådd til å gå på overtid og vil kanskje få i starten av desember. Det er vell stregt tatt det jeg håper på også mtp bursdagen til lille :-)

Velkommen regner med du mener å få i starten av Jan?

Vil bare si å få baby i des er også koselig hadde termin 20 des med første.

Hvorfor er du spådd til å gå over?

Hei !
Jeg har litt lyst å melde meg inn her, da jeg har termin 23. Desember, men blir spådd til å gå på overtid og vil kanskje få i starten av desember. Det er vell stregt tatt det jeg håper på også mtp bursdagen til lille :)

Gratulerer og velkommen :) Er selv litt med i desember med termin i staten av januar tilfelle det blir noen dager før ;)

Velkommen regner med du mener å få i starten av Jan?

Vil bare si å få baby i des er også koselig hadde termin 20 des med første.

Hvorfor er du spådd til å gå over?
Vet egentlig ikke hvorfor, men jordmor mener det :-) fikk på selveste termindato i forige svangerskap.

Vet egentlig ikke hvorfor, men jordmor mener det :) fikk på selveste termindato i forige svangerskap.

Jøss, det var jo veldig rart av henne :P men forstår godt at du håper på å gå over til januar.
Har selv termin 3.januar og håper så inderlig lille holder seg der inne gjennom hele desember.
Tenker det er stor forskjell på å begynne på skolen som 5,5 og 6,5.. så krysser fingrene!!

Uansett, velkommen skal du selvfølgelig være :)

Jøss, det var jo veldig rart av henne :p men forstår godt at du håper på å gå over til januar.
Har selv termin 3.januar og håper så inderlig lille holder seg der inne gjennom hele desember.
Tenker det er stor forskjell på å begynne på skolen som 5,5 og 6,5.. så krysser fingrene!!

Ja det er litt rart. Men holder med henne i og med at jeg håper på tidlig januar- baby :-)
Tusen gakk :-)

Jøss, det var jo veldig rart av henne :p men forstår godt at du håper på å gå over til januar.

Husk å krysse bena også i desember, ikke bare fingrene :p har selv 1. januar, så er ganske spent selv!

Husk å krysse bena også i desember, ikke bare fingrene :p har selv 1. januar, så er ganske spent selv!
Skal krysse dem så hardt det lar seg gjøre, blir lite sex her i julen for å si det slik :joyful: i desember generelt egentlig:hilarious:

Skal krysse dem så hardt det lar seg gjøre, blir lite sex her i julen for å si det slik :joyful: i desember generelt egentlig:hilarious:

Hehe, får heller finne på andre ting som pepperkakebaking og spising :p Tror vi ender med sensen desember unge :o

Back
Topp