Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei !
Jeg har litt lyst å melde meg inn her, da jeg har termin 23. Desember, men blir spådd til å gå på overtid og vil kanskje få i starten av desember. Det er vell stregt tatt det jeg håper på også mtp bursdagen til lille
Hei !
Jeg har litt lyst å melde meg inn her, da jeg har termin 23. Desember, men blir spådd til å gå på overtid og vil kanskje få i starten av desember. Det er vell stregt tatt det jeg håper på også mtp bursdagen til lille
Vet egentlig ikke hvorfor, men jordmor mener det fikk på selveste termindato i forige svangerskap.Velkommen regner med du mener å få i starten av Jan?
Vil bare si å få baby i des er også koselig hadde termin 20 des med første.
Hvorfor er du spådd til å gå over?
Vet egentlig ikke hvorfor, men jordmor mener det fikk på selveste termindato i forige svangerskap.
Ja det er litt rart. Men holder med henne i og med at jeg håper på tidlig januar- babyJøss, det var jo veldig rart av henne men forstår godt at du håper på å gå over til januar.
Har selv termin 3.januar og håper så inderlig lille holder seg der inne gjennom hele desember.
Tenker det er stor forskjell på å begynne på skolen som 5,5 og 6,5.. så krysser fingrene!!
Uansett, velkommen skal du selvfølgelig være
Jøss, det var jo veldig rart av henne men forstår godt at du håper på å gå over til januar.
Har selv termin 3.januar og håper så inderlig lille holder seg der inne gjennom hele desember.
Tenker det er stor forskjell på å begynne på skolen som 5,5 og 6,5.. så krysser fingrene!!
Uansett, velkommen skal du selvfølgelig være
Skal krysse dem så hardt det lar seg gjøre, blir lite sex her i julen for å si det slik i desember generelt egentligHusk å krysse bena også i desember, ikke bare fingrene har selv 1. januar, så er ganske spent selv!
Skal krysse dem så hardt det lar seg gjøre, blir lite sex her i julen for å si det slik i desember generelt egentlig
Tusen takkVelkommen hit