kan jeg avbestille?

**Moonlight**

Forumet er livet
en rørlegger jeg bestilte for en uke siden,eller er det bindende?
lyst til å få vann på kjøkkenet snart og gidder snart ikke vente lenger...lyst å høre om andre firmaer er kjappere...

Klart det, bare du gjør det en stund i forveien sånn at rørleggeren får tid til å ordne seg med andre avtaler den dagen han har avtale med deg. Regner med det er en stund frem i tid siden du vil ha andre "kjappere" rørleggere, så jo før du avbestiller jo bedre!

Men ha i orden ny avtale før du avbestiller da ;-)

ORIGINAL: Tåkeliten

Klart det, bare du gjør det en stund i forveien sånn at rørleggeren får tid til å ordne seg med andre avtaler den dagen han har avtale med deg. Regner med det er en stund frem i tid siden du vil ha andre "kjappere" rørleggere, så jo før du avbestiller jo bedre!

det jeg ikke vet...Ble ikke sagt noe tid,bare at de hadde endel å gjøre om dagen.Skulle ringe før de kom.
Er da redd jeg bestiller en ny en også ringer de andre rett etterpå før jeg rekker å avbestille hehe----

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: Tåkeliten

det jeg ikke vet...Ble ikke sagt noe tid,bare at de hadde endel å gjøre om dagen.Skulle ringe før de kom.
Er da redd jeg bestiller en ny en også ringer de andre rett etterpå før jeg rekker å avbestille hehe----
då berre avbestiller du den nye timen :) Men sa dei ingenting om kortid dei trudde dei kom? Om det var snakk om veker eller månader?

Back
Topp