kan jeg aldri bli ferdig!

snart_mamma_til_nr_2

Glad i forumet
Da var det pån igjen. Oppkast[:'(] og kvalme. Trodde jeg liksom var ferdig nå[:(]

Ringte sjefen gråtens[:(] istad pga jeg så gjerne vil jobbe, men det funker jo dårlig med denne formen. Hadde gått opp fra å være sykemeldt 50% til 30%, men nå ser det ur som om jeg må sykemelde meg helt igjen[&o]

Har vært i så fin form og følt meg så glad, mens nå vil jeg helst bare grine og grine. Det var dagens syting fra meg.

er det forresten noen andre som er dårlig så langt ut i svangerskapet?

Uff..kjipt [:'(] mulig du blir dårligere av å jobbe når kroppen ikke får hvile nok, så ta det som et tegn på at du burde slappe av og heller være sykemeldt selv om du ikke vil, så slipper du kanskje kvalmen[:)]

Desverre mange som spyr hele svangerskapet..håper du slipper det[:)]

Jepp! Jeg har bodd over doskåla nå siden siste uka i november!

Men er på jobb allikevel. Har fått det til at jeg ikke begynner før kl. 9, så da får jeg gjort fra meg det verste hjemme og så har jeg fått "reservert" den ene doen her på jobben bare til meg, og der er jeg innom og kaster opp ca. en gang i timen.

Det er slitsomt, men nå begynner jeg og bli vant til det.

Bare hold ut!!!! Belønningen til sommeren er verdt det :)

Uff, føler med dere som spyr masse i svangerskapene deres. Var kvalm i begynnelsen, men har ikke kastet opp i noen svangerskap. Men jeg sliter med migrene og hodepine og blir ofte dårlig av det, så jeg kan føle med dere i en viss grad i alle fall.. masse god bedring til alle spyende julidamer[8D][:)]

Uff, føler virkelig med deg og alle de andre som fortsatt sliter med sterk kvalme og oppkast. Håper virkelig dere får slippe alt dette snart.... Må være ekstremt slitsomt..
Ønser deg masse god bedring tammin!

ORIGINAL: Piksi

Jepp! Jeg har bodd over doskåla nå siden siste uka i november!

Men er på jobb allikevel. Har fått det til at jeg ikke begynner før kl. 9, så da får jeg gjort fra meg det verste hjemme og så har jeg fått "reservert" den ene doen her på jobben bare til meg, og der er jeg innom og kaster opp ca. en gang i timen.

Det er slitsomt, men nå begynner jeg og bli vant til det.

Bare hold ut!!!! Belønningen til sommeren er verdt det :)

Du er en tøffing!! Håper kvalmen din forvinner snart[;)]

uff og uff.. kjedelig det der.. jeg sliter  fortsatt med kvalme jeg også[:'(] får jeg ikke i meg noe akkurat når jeg trenger det går det dårlig..  da er den dagen ødelagt altså.. PJUK.........

GOOOD BEDRING[:D]

må bare bynne med å beklage.. men TAKK OG LOV FOR AT DET E FLERE!!! [:D] æ spyr også.. hele tida.. kan lage god middag, kose oss shikkeli.. så må æ springe å spy.. eller vi kan gå tur.. å æ må hive mæ over snøskavla å spy som faen :p kjæresten min sa til mæ hær om dagen: dæven, du e sterk! æ hadde aldri klart å spy hele tida... å du har holdt på sånn hær siden oktober! såjoohoo.. vi e faen mæ sterk :) heldivis kommer det nå godt utav det hær.. masse små babya!! :)

ORIGINAL: pineapple

Uff, føler virkelig med deg og alle de andre som fortsatt sliter med sterk kvalme og oppkast. Håper virkelig dere får slippe alt dette snart.... Må være ekstremt slitsomt..
Ønser deg masse god bedring tammin!

takk[:D]

Back
Topp