kan ikkje ugå komma........

jjente20

Blir kjent med forumet
off d e ikkje ofte eg he lyst at mensen ska komma, men nå he eg d.... va å henta tingå mine hos eksen ei helg å då skjedde d mer enn d så sko ha skjedd... eg klarte ikkje trekka meg onna å d resulterte i mer enn d d burde..... å selvfølgelig så glømte eg angrepillå:(....... off.... ska ikkje ver greit... å sama skjedde når eg va å sko feria nyttår me an.... (me e goe venner, mn ikkje samen).... så off.... å då tog eg angre pillå, mn d va nok for seint å ta na fant eg ud.... va gått mer enn 72 tima..... off eg vetsje ka eg ska jer...... ka om d slår positivt ud?? ka vil han sei vis d skjer?? eg tør nesten ikkje tenka tanken... abort komme eg ikkje t å ta.... sukk.....

ja eg ska jer d.... får venta å se ka så skjer.... e eg gravid så e eg gravid ikkje mer å jer me den saken.... men må nå venta ei stond t med å testa....

eg va nemlig hos legen på fredag... testa der pga av någe greie me nye p-pille og styr... e ein lange historie d der, mn då va an negative, men han sa d då at om eg hadde hatt ubeskytta sex itte at eg måtte slutta på p-pillå den 14 desember så ville d ikkje slå ud på någe testa ennå..... va beskjeden fra legen.....

jada..... som eg he sagt t meg sjøl så får eg ta d den dagen den eventuelle testen vil slå positivt ud... skjer d nå så skjer d nå... å eksen kan sei ka an vil....
d va gått å få ting litt ud....

Back
Topp