kan ikke tro at drømmen går i oppfyllelse altså

nemi.marselia

Forumet er livet
fikk bekreftet fra nettbutikk at pengene er kommet inn og de holder på å klargjøre min nye MB4 for sending

for de som ikke vet hva dette er så er det en sykt bra broderingsmaskin.
de pakker med startpakker på stoffer jeg trenger, mye tråd, rammer og annet utstyr og selvfølgelig designerprogram slik jeg kan designe egene motiv. alt dette for den nette sum av 72 000. noe jeg selvfølgelig som arbeidsledig ikke har råd til å betale men jeg får sponset

jeg har og nå da nesten 9000 til gode på denne nettbutikken som jeg kan bruke når som helst. og vurderer enda en symaskin.

så den kommer vel neste uke regner jeg med, hva gjør man når drømmen banker på døra?

planen er jo å starte opp egen bedrift, men må utsette det pga den lille i magen.

Jeg skal støtte den bedriften, altså!!

Herlig når drømmer går i oppfyllelse!!! [:D][:)]

Hva man gjør når drømmen banker på døra?
Man hyler, hopper og ler litt tror jeg [:)]
(det er i allefall hva jeg ville gjort)

Gratulerer, gleder meg til å se nye kreasjoner fra deg [:)]

hadde jeg kunnet hoppet å hylt så hadde jeg gjort det
men klarer ikke konsentrere meg om noe

regner med det blir mye vising av nye ting for må jo lære meg med dette.[:D]

Så moro!!

Det du skal gjøre før du starter opp, er å etablere et lite kundegrunnlag.. og det virker det jo som om du allerede er på god vei til å gjøre? [:)]
Da er jeg sikker på det er enklere når du faktisk blir et selskap, for da har du allerede et godt rykte og et navn der ute [:D]

ORIGINAL: Dollface

Så moro!!

Det du skal gjøre før du starter opp, er å etablere et lite kundegrunnlag.. og det virker det jo som om du allerede er på god vei til å gjøre? [:)]
Da er jeg sikker på det er enklere når du faktisk blir et selskap, for da har du allerede et godt rykte og et navn der ute [:D]

takk
har startet sånn smått å ha følere ute i lokalmiljøet. gikk etablererskule i høst/vinter så fått litt kontakter.
Har endel arbeid som må gjøres før jeg starter opp så føler det er rett å ta tiden til hjelp å ikke forhaste seg.
Er viktig å klare å ha ett godt kundeforhold og rykte på seg

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Jeg skal støtte den bedriften, altså!!

Herlig når drømmer går i oppfyllelse!!! [:D][:)]

trenger sikkert den støtten jeg kan få når jeg kommer så langt[:D]

Jeg er ganske sikker på at NAV kan bidra med råd og veiledning når det gjelder å etablere egen bedrift. Jeg vet i alle fall at det er en eller annen etat som kan hjelpe deg. Sikkert lurt å ta imot gode råd fra dem som kan mye om det. Lykke til! Jeg heier på deg[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Så kjekt å høre!!![:D]

Ønsker deg lykke til! [:D][:D][:D]

Back
Topp