Kan ikke ting bare skje?:p

Wannebe

Glad i forumet
Nå har jeg gått med konstant murring i mage og korsryggen siden lørdag, og denne proppen har gått litt hver dag siden mandag.. Har også hatt sammentrekninger nå og da, men ikke noe regelmessig.. Føler at jeg er klar for at ting skal skje, blir jo bare gal i hode av å gå å vente:p

Venter et lite mirakel 25.07.13

Jeg vet hvordan du har det.. Det er så ufattelig kjedelig og gå og vente! Jeg har ikke så mye tegn til modning. Har de siste tre dagene fått to, tre sammentrekninger i 12-13 tiden også har det gitt seg :confused: VELDIG irriterende! Jeg vil jo at det skal ta seg opp og bli til noe mer :) Har termin om 4 dager! Kan det ikke bare skje nå da?? :p:p Hos deg har det jo skjedd masse så jeg håper det tar seg opp for deg! :)

♡Termin 15 juli♡

Jeg har jo ikke termin før om 14 dager, så skal vel egentlig ikke klage:p men må ha det sånn her i 2 uker til kommer jeg til å bli sprø:p

Vi får håpe ting bare plutselig skjer for deg nå de neste dagene!:D Trenger jo ikke bli mer gal enn nødvendig;)

Uff, den siste tiden er ganske slitsom, men de aller fleste av oss må gå hele løpet ut. Vi skal rekke å bli dritt lei for å orker fødselen;)

Prøv så inderlig du kan å smøre deg med tålmodighet;) lykke til

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har jo ikke noe valg da.. Jeg må jo bare vente til hun kommer :) Men jeg er DRITTLEI og jeg blir snart KOKKO av all ventingen og luringen hun driver med inni magehuset.. Uff, tiden går jo så fryktelig sakte. Våkner skuffa hver morgen fordi det ikke har skjedd noe :( Hadde de bare ikke vært tom for tolmodighets krem på apoteket..

♡Termin 15 juli♡

Samme her. Drit lei nå. Har gått med maserier og nedpress i ukesvis. I går begynte de å komme oftere, men de tar seg ikke opp i styrke :( Sitter i rygg og mage, men jeg klarer fint å fungere mens de holder på...

Vi får trøste oss med hverandre her inne :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

vi er flere i samme båt set jeg. Har også gått dagesvis med tak nå, og de begynner å sitte ganske godt i ryggen. i natt var det et par som var skikkelig vonde, så ble litt spent på om dette ikke bare var masing. Men her ligger jeg morgenen etter å føler meg lurt, igjen..... Jeg kan forresten ikke gjøre en drit når de står på, det er de for vonde til...

Godt å se det er flere som har det slik! Nå skal jeg på nest siste akupunkturtime kl 11, da skulle hun sjekke modning også ettersom jeg har hatt så mye maserier som har resultert i søvnløse netter! Kommer sikkert til å stortute hvis det ikke er skjedd noe :(

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Ja vi får holde sammen;)

I natt var det så vondt at jeg endte opp i badekaret en time klokka 1, men det hjalp jo bare mens jeg satt der :p
Får se det positive da, en blir vant til våken netter og lite søvn lenge før babyen er ute:p

Ja vi får holde sammen;)

I natt var det så vondt at jeg endte opp i badekaret en time klokka 1, men det hjalp jo bare mens jeg satt der :p
Får se det positive da, en blir vant til våken netter og lite søvn lenge før babyen er ute:p

Usj ja, sant det, men jeg tror jegville klart våkenettene med baby bedre om jeg fikk sove godt, istedenfor rier og murringer som kommer og går.
Blir jo forferdelig sliten av det.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Usj ja, sant det, men jeg tror jegville klart våkenettene med baby bedre om jeg fikk sove godt, istedenfor rier og murringer som kommer og går.
Blir jo forferdelig sliten av det.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Ja, man blir sliten både i kroppen og hode. Analyserer jo hver minste ting som skjer med kroppen.. slitsomt er det;) Trodde aldri at jeg skulle bli sånn, for jeg har hatt en veldig avslappa følelse til det å være gravid.. det som skjer det skjer når det vil skje har tankegangen vært;) men nå skulle jo helst ting skjedd i går:p

Back
Topp