Kan ikke tiden gå litt fortere?

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg er bare 5+1, men det føles som en hel evighet siden jeg fant ut at jeg var gravid for en uke siden! Å så er jeg sikkert ikke 5+1 enda engang, for jeg hadde el flere dager senere enn jeg skulle hatt.. Så jeg er forberedt på å bli satt tilbake.. Helt til Mars kanskje tilogmed.
Æsj altså.. Er så surt å gå å ikke vite om det kommer til å gå bra eller ikke.. HATER det! Det er jo ingenting som peker på at det er noe galt, men det er lenge til uke 12..
Dagens utblåsning herfra tihi.. Kanskje vi skulle hatt en klagetråd!

har aaaakkurat de samme tankene som deg! Jeg er liksom 6 uker i dag, men det er ganske usikkert egentlig.. må på ul for å finne termin tror jeg... Blir gaaaal av å vente!! Tror jeg må være verdens minst tolmodige person!!!  Skulle ønskt at jeg hadde klart å nyyyte min lille hemmelighet så lenge det er en hemmelighet, men det er jo umulig!! Dagens syting fra meg også! I tillegg har jeg myyye vondt i lysken/livmora i dag... sikkert ett godt tegn på at det vokser å gror der inne... er sånne strekksmerter så det er jo bare bra, men allikvel... må syte litt når jeg først er i gang!!

Positivt: Mannen kom hjem med nye møbler til terrassen vår i dag!! Så nå venter jeg bare på sola, skal nyyyyte mange late dager der ute ja!

Ventejente85 skrev:
har aaaakkurat de samme tankene som deg! Jeg er liksom 6 uker i dag, men det er ganske usikkert egentlig.. må på ul for å finne termin tror jeg... Blir gaaaal av å vente!! Tror jeg må være verdens minst tolmodige person!!!  Skulle ønskt at jeg hadde klart å nyyyte min lille hemmelighet så lenge det er en hemmelighet, men det er jo umulig!! Dagens syting fra meg også! I tillegg har jeg myyye vondt i lysken/livmora i dag... sikkert ett godt tegn på at det vokser å gror der inne... er sånne strekksmerter så det er jo bare bra, men allikvel... må syte litt når jeg først er i gang!!

Positivt: Mannen kom hjem med nye møbler til terrassen vår i dag!! Så nå venter jeg bare på sola, skal nyyyyte mange late dager der ute ja!

Ja, akkurat sånn her også! Å masse strekksmerter i livmora.. Prøver å tenke på det som positive vondter.. hehe.

Positivt her er at sambo skal på konsert i kveld, så jeg får besøk av min beste veninne og sønnen hennes :D Barna kan leke litt sammen og vi voksne kan prate :)

Håper også tiden kan gå fortere! Er jo ikke 6 uker på vei engang enda jooo. Bare jeg kommer over 12 uker og begynner å kjenne spark, så vet jeg tiden kommer til å fly! Men å gå rundt med mye usikkerhet om alt er som det skal osv, er ikke så veldig kult..

Håper også tiden kan gå fortere! Er jo ikke 6 uker på vei engang enda jooo. Bare jeg kommer over 12 uker og begynner å kjenne spark, så vet jeg tiden kommer til å fly! Men å gå rundt med mye usikkerhet om alt er som det skal osv, er ikke så veldig kult..

Jeg syns tiden går både sakte og fort på en gang jeg :P Vil så gjerne se babyen min, samtidig som de ukene jeg har vært gravid har flydd fort..! Gleder meg veldig til 25 juli da er det ul igjen og jeg får forhåpentligvis se noe som ligner en baby ikke bare en prikk med et hjerte..

Trøst deg med at mange av de som mister, mister før de hele tatt har rukket og bli klar over at de er gravide.. :) Sannsynligheten for at det går bra er stor.. ! :)

Jeg synes det går seint og fort på samme tid.
Synes det er så lenge siden jeg fikk positiv test, samtidig som jeg husker dagen som i går.
Jeg er 5+4, og har vist om graviditeten i 2 uker. Så lenge liksom, men allikevel så kort påvei.

Jeg vet når jeg hadde el, så jeg blir veldig overrasket om jeg blir satt tilbake. Men ut fra første dag i siste mens er jeg 6+2 nå, så blir jo å¨på en måte satt tilbake fra det legen går ut fra (som er sistnevnte).

Synes tiden flyr av gårde jeg! Er bare 7 uker, men føles ut som jeg testet positivt i går, men har gått 3 uker.

Jeg synes tiden går akkurat passe sakte. Vil nyyyyyte svangerskapet, sist gikk jeg bare og var utålmodig. Eller, jeg nøt jo den graviditeten og, men så hele tida framover til neste ul, til neste milepæl, osv.

tiden står stille her også.. men er ganske vanlig de første ukene.. for man venter bare på og merke no ordentlig! kjenne magen, spark, se UL ol..

når man først er i uke 12 går det 2 dager så er man i uke 20 :P
(hvertfal var det sån for meg sist)

Off, det må være kjedelig!!

Her flyger dagene, jobber jo hver dag og har gård.. så her går det i ett fra 7-19 Men greit det, så lenge tiden flyr!

Åååh enig.. De første 12 ukene går såååå tregt! Men etter det flyr ukene av sted, og vips er det tid for å presse.

Jeg synes dagene og ukene flyr avgårde når det gjelder jobb o.l., men alt går så sakte når det gjelder den lille i magen. Går og venter på første kontroll og tidlig UL. Klarer ikke helt å slappe av der merker jeg, vil så gjerne se det bankende hjertet :o)

Jeg synes også det er viktig å nyte svangerskapet, men jeg klarer ikke før jeg vet at det kommer til å gå bra.. Når jeg er over 12 uker og har hørt hjertelyd, da skal jeg virkelig kose meg altså! <3

Back
Topp