Kan ikke tiden gå litt fortere frem til uke 12

Meg2019

Betatt av forumet
jeg klarer ikke å slutte å bekymre meg etter alt jeg har hvert igjennom ..
Blir enormt redd fortsatt etter do besøk ..
Føler jeg får mensen smerter osv

Dette tror jeg blir ett mareritt svangerskap til dette gir seg
Bare ett lite sukk fra meg

Feel you. Hadde en voldsom styrtblødning i dag. Var sikker på at alt håp var ute men jammen var det et hjerte så slo på sjekk i kveld. Teller minuttene til uke 12..

Hittil har det vært blødningsfritt, men av erfaring vet jeg hvor fort det kan snu. Vi mistet i uke 10 sist, så jeg vil veldig gjerne spole tiden frem til uke 12.. Holder pusten frem til midten av oktober.

Her har det vært udramatisk frem til nå, men aldri et dobesøk uten nerver... Skulle ønske tiden gikk fortere, ja.

Kjenne på det sjøl! Har ikkje troen på at det ska gå bra liksom ... føle eg e begynt å gleda meg litt for mye.. teit tanke! Har hatt ein SA tidligere men det e mangen år siden nå, så skjønne ikkje korffor eg stress sånn!

Jeg har det samme. Får angst hver gang jeg skal på do, eller hver gang jeg får menssmerter. Alt dette i tillegg til kvalme og svimmelhet, høy puls og dårlig søvn.

Blir mer nervøs for hvert svangerskap jeg, vet så godt hva jeg går glipp av om jeg mister...

Ja,også har man jo hørt atnår man har sett ett hjerte så er sjansen ganske stor for at det går bra..

Men så leser man at mange har sett hjertet men alikevel mistet..

En ting er sikkert , dette gjør jeg ikke en gang til..

Har heldigvisto barn :)

Jegvkjenner at det eneste som bekymrer meg er det dumme brune :(

Ja,også har man jo hørt atnår man har sett ett hjerte så er sjansen ganske stor for at det går bra..

Men så leser man at mange har sett hjertet men alikevel mistet..

En ting er sikkert , dette gjør jeg ikke en gang til..

Har heldigvisto barn :)

Jegvkjenner at det eneste som bekymrer meg er det dumme brune :(

Krysser fingrene for at det går bra, håper du får god oppfølging :Heartred

Krysser fingrene for at det går bra, håper du får god oppfølging :Heartred
Ja virker jo sånn..
har fått ny ul om to uker..
da finner hun nok mere ut hvor langt jeg eventuelt er på vei
Jeg håper så inderlig å se ett hjertet da❤️
Er jo ingen ting som tilsier at noe er galt annet en utfloden..
Men hjertet startet jo å slå uavhengig av denne.. den var jo grunnen til at jeg fikk ul

Kjenner tiden går saaaakte. Ingenting som antyder at dette ikke skal gå bra, men likefullt bekymret :( Håper på henvisning til tidlig ultralyd etter legebesøk om halvannen uke. Livmoren min er såpass bakovervendt at den bare lager bare krøll på egenhånd så krysser fingrene for tett oppfølging til uke 14.

Back
Topp