Kan ikke noen bare få meg opp av denne gjørma ???

Niceday

Forumet er livet
Vet ikke hva mer jeg skal gjøre...
har vært sykmeldt i 9 uker grunnet depresjon og angst, med tendenser til bulimi - er nå på min første dag tilbake i jobb, selv om d bare er 1 dag i uka sliter jeg...
kjenner jeg vil bare gråte....missliker jobben min og har NULL kontakt med de andre som jobber her....skal søke ny jobb, men har jo igjen 3mnd oppsigelses tid før jeg kan starte på den evt nye jobben!
Sliter i forholdet med sambo også, vi krangler og gråter, vet ikke helt hva vi skal gjøre om dagen.....alt er bare møkk - alt fordi jeg ikke klarer at han spiller dataspill lengre...føler jeg ødlegger hele familien nå om dagen, føler jeg ødlegger for barna og sambo kun for å få ting som jeg vil...
 
på grunn av depresjonen har jeg ingen følelser lengre, klarer ikke glede meg og ser ingen lyspunkt i tilværelsen slik den er nå[:(][:(]
 
Er møkk lei og vil ikke leve slik....
 
Uffda[&o] Du kan jo alltids sykemelde deg i oppsigelsestida?
La meg gjette - mannen din spiller wow?[:'(] 
Er det kun det som gjør deg nedfor?
 
Sender deg en god klem jeg!![:)]
 
kan sykmelde meg ja - men kan ikke gjøre d før jeg har fått tilbud om ny jobb....har tross alt ett huslån å betale!!
 
WOW ja, hvordan klarte du å tippe det?? er MØKKLEI, er spillinga som har styrt livene våre i de siste årene og nå har han fått valget - endten meg eller spillet for jeg klarer ikke å være i 2.rekke lengre.
 
Er jobben, livet, selvtiliten og sambo som trekker meg ned....vet ikke hva som skal til for å få meg opp igjen - men en ny jobb med d jeg har lyst å jobbe med, en sambo som ikke spiller evt livet som alenemor tror jeg ville hjulpet mye...skal også inn til samtale med kirurg for bukplastikk og nå da....
 
Jeg mente at du kan søke ny jobb - får du ny så kan du si opp den jobben du mistrives i.
For å slippe oppsigelsestiden kan du sykemelde deg i oppsigelsestida...forstår du?
 
Har vært borti det der spillet ja..sambo var hekta på det en god periode, å spiller enda. Men han slutter heldigvis av når jeg ber ham om det, og sier i fra om han skal gjøre noe som tar lang tid.
Haaater det der forbaska spillet[:'(]
Har du noen du og ungene kan bo hos i en periode? Slik at han ser at du mener alvor, så får dere tid til å tenke begge to..?
 
Åh, nå sitter jeg her alene og er forbanna, for hundretusende gang er det Wow som er grunnen!
Jeg kjenner meg så veldig igjen! Jeg kastet han ut jeg. Pælma klærna hans i en haug og sa han fikk velge hva som var viktigst for han, meg og babyen i magen, eller spillet. Da fikk jeg til svar "Jeg skjønner at jeg må velge dere." Ikke akkurat det svaret jeg ønsket meg, at han _må_ velge oss. Skulle ønske han heller _ville_ velge oss. Er så absolutt ikke noe gøy å føle seg som nr 2, iallefall ikke med en data på første plass! Og det virker som om han prøver å gi meg dårlig samvittighet for at han kjeder seg, for det er jeg som holder han fra å spille, og det er det eneste i verden som kan gjøre han glad. Jeg er og sykmeldt pga depresjon, nå jobber jeg 50% men jeg misliker virkelig jobben min, sjefen gjør alt han kan så jeg skal mistrives og sykmelde meg 100%, så imorgen skal jeg til legen og forhåpentligvis få 100% sykmelding, eller søke om svangerskapspenger. Vet ikke hva som lønner seg. Sambo og jeg har inngått en avtale om at spilling kun skjer når jeg ikke er hjemme! Og jeg har fått en jordmor som også er utdannet psykiatrisk sykepleier, er et spesielt opplegg som heter "Liv Laga", og det er helt fantastisk! Hver gang dagene blir for mørke for meg, så griner og banner jeg, får ting ut, og tenker at jeg må klare det for barnet i magen sin skyld! Litt klisje kanskje, men...det kommer en dag imorgen! Og jeg vet at det er hjelp å få uansett hvor mørkt det kan se ut til tider.
 
Hei!
 
Jeg må si jeg kjenner meg igjen når det gjelder din situasjon Hannem85:) Jeg har fått barn nå, men når jeg gikk gravid så sleit jeg noe syk med jobb og arbeidsgiver jeg også. Jeg har en veldig fysisk tung jobb og jeg kunne ikke yte 100%, noe sok tydeligvis irriterte min sjef. Hun gjorde alt hun kunne for å få meg 100% sykemeldt og det klarte hun også. Jeg var kjempekvalm og kasetet opp de først 3mnd av svangerskapet så da var jeg sykemeldt "frivellig" for å si det sånn:) Men nåe jeg da skulle tilbake i jobb så gadd hun ikke å tilrettelegge noen ting og jeg ble videre sykemeldt uten grunn egentlig. Jeg sier bare en ting til alle gravide der ute:STÅ PÅ KRAVA!
 
Når det gjelder dataspilling så har jeg det litt sånn som du sier også. Han har blitt flinkere nå, men før vi fikk lilligutt så var det spilling nesten ved en hver anledning. Veeeldig slitsomt å alltid måtte si de samme tingene 50 ganger uten at det ble noe bedring;) Er jo fortsatt dataspilling, men mye mindre. Jeg sa det hele veien at han IKKE kan spille så mye når bebyen kommer, for da vet jeg ikke hva som skjer.... Håper for din skyld at han skjerper seg for det er ikke noe gøy å ha en kjæreste som prioriterer data framfor deg. Vet hvordan det føles:( Han sier ofte: Du vet vel at jeg aldri ville prioritert data framfor deg og lilligutt??? Joa men det føles sånn ut noen ganger. Er kjipt å føle det, men han har heldigvis skjerpet seg da[:)] 
 
Så håper jeg du blir kvitt depresjonen din raskt. Jeg sliter veldig med angst nå etter jeg fikk lillegutt og det er ikke noe særlig. Bra du får hjelp så du blir fortere bedre[:)] 
 
 
Jeg har samme problem angående jobb...jeg skal tilbake om to uker. Men jeg gruer meg så at jeg har lyst til å sover og ikke våkne igjen. er på jakt etter en ny jobb, men får nok ikke det om to uker [:(]
man kan virkelig ikke jobbe en plass hvor man absolutt ikke trives...eller hur?
man tilbringer tross alt en god del timer der om dagen...[:@]
 
 
da sitter jeg her.....alenemor har jeg blitt.....eller, vi bor sammen enda, men er ikke kjærester lengre! venter bare på mekling og en avgjørelse ang huset.
Har ikke nooooe lyst å flytte, men vet ikke om jeg klarer utgiftene alene[&:]

Jobben er ett kapittell for seg selv enda, går vel litt bedre nå som jeg vet d er bare 1 dag i uken, men søker på alt jeg kommer over at stillinger - så kryss fingrene snupper!
 
Back
Topp