Kan ikke noe for det, men jeg er hektet! Link til youtube.

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
http://www.youtube.com/watch?v=6FWIrj_0T58

Nye sangen til sarpsborg.
Og jeg er hektet på sangen og jeg kjenner jeg savner byen min, jeg synes det er mye posetivt som skjer i byen og jeg får det aldri med meg lenger.
Men sangen er fryktelig fengene, og jeg har bare lyst til å hoppe og danse[:D]
Er det bare jeg som liker denne?[8D]

ORIGINAL: Dalarama

fotball sang da el?

om så.... vil jeg ikke høre den[:-][8D]

Nei,nei[:D]
Er ikke så glad i de jeg[:)]
Tror den har noe meg melodi gran prix[:D]

Jeg synes ikke den var noe bra jeg[&:] Er fra Sarpsborg, men er ikke sååå patriotisk.

ORIGINAL: Inmari

Jeg synes ikke den var noe bra jeg[&:] Er fra Sarpsborg, men er ikke sååå patriotisk.

Jeg har nok blitt litt mer patriotisk etter jeg flyttet fra byen, for jeg virkelig savner byen min.
Men jeg syntes ikke sangen var sååå patriotisk da. Synes bare den var fengende og jeg fikk lyst til å danse og hoppe litt.
Blir glad på en måte[:D]
Men vi alle er forskjellige da, jeg er ganske alt spisende når det gjelder musikk[8D]

ORIGINAL: søteste

ORIGINAL: Inmari

Jeg har nok blitt litt mer patriotisk etter jeg flyttet fra byen, for jeg virkelig savner byen min.
Men jeg syntes ikke sangen var sååå patriotisk da. Synes bare den var fengende og jeg fikk lyst til å danse og hoppe litt.
Blir glad på en måte[:D]
Men vi alle er forskjellige da, jeg er ganske alt spisende når det gjelder musikk[8D]

Fint at du hadde en bra opplevelse da. Og ja, Sarpsborg er en fin by, jeg er veldig glad i den[:D] Utenfor sentrum da, for ærlig talt er ikke sentrum noen perle[&:]

Skulle jeg flyttet noe annet sted enn innen Trondheim eller hjem til Molde, hadde det blitt til Sarpsborg (omegn)[:)] Ikke selve byen, da. Både Halden og Fredrikstad er penere, men jeg har en ting for Sarpsborg lell[:)]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

den var knall live å ;) vi hadde mye moro med den på gran prix nach :)

Det kan jeg tenke meg! Kunne ønske jeg var der[:D]

ORIGINAL: Gollemor

Skulle jeg flyttet noe annet sted enn innen Trondheim eller hjem til Molde, hadde det blitt til Sarpsborg (omegn)[:)] Ikke selve byen, da. Både Halden og Fredrikstad er penere, men jeg har en ting for Sarpsborg lell[:)]

Høres bra ut.[:D]
Ja jeg har nok føttene mine godt nedgravd i jorden i sarp, for jeg slår meg ikke til ro noen steder bortsett fra der.
Men jeg vill heller ikke bo midt i sentrum, men rundt der. Helst på feil side av broen[:-][:D]

Ja jeg har nok føttene mine godt nedgravd i jorden i sarp, for jeg slår meg ikke til ro noen steder bortsett fra der.
Men jeg vill heller ikke bo midt i sentrum, men rundt der. Helst på feil side av broen[:-][:D]

Tror jeg hadde havnet i Skjeberg, jeg. Siden jeg er best kjent der.
Tilbragte mange barndomssomre der, men også i Kirkegata i Sarp. Men Kulåsparken er vel ikke så idyllisk som den var den gang mer, tenker jeg[8D] Da var den nemlig maaaagisk med marihøner og sol[:)][:)]

NEI DÆVEN!!!
På videoen var det faktisk FOLK I GÅGATA i Særp! Nå står ente væla tel påske!
[8D]

ORIGINAL: MiniSatan

NEI DÆVEN!!!
På videoen var det faktisk FOLK I GÅGATA i Særp! Nå står ente væla tel påske!
[8D]

Ja, den var fulll[:D]
Får enn sånn herlig stemmning[:)]

Tror jeg hadde havnet i Skjeberg, jeg. Siden jeg er best kjent der.
Tilbragte mange barndomssomre der, men også i Kirkegata i Sarp. Men Kulåsparken er vel ikke så idyllisk som den var den gang mer, tenker jeg[8D] Da var den nemlig maaaagisk med marihøner og sol[:)][:)]

Ja, skjeberg er fin, det erfeil side av broen det[:D]
Jeg er fra gammle skjeberg jeg da, men det ble jo slått sammen så da ble vi sarp.
Haha, ja kirkegate dette var tider da, herlige ungdomstiden min[:D]
Nei kulåa parken er vel ikke så fin som den var tror jeg, aner egentlig ikke mange år siden jeg har vært der nå.
Har du bodd i sarpsborg?

Back
Topp