Kan ikke huske...

Heldig-igjen

Betatt av forumet
...at det gjorde såpass mye vondt...sist jeg var gravid... :(

Har foreløpig *kryss i taket* ikke opplevd noen blødning. Bruker truseinnlegg, så ~ følger nøye méd.

Mén, trenger det være et dårlig tegn...?

Svangerskap utenfor livmoren f.eks.?

Dere som har opplevd SA...hvor lang tid i forveien fikk dere faresignalene?

Det er ikke konstant, men, som de fleste...blir jeg jo fryktelig bekymret. :(

Nei, trenger ikke betyr noe negativt...:)

Jeg har blødd og hatt smerter i to uker nå. Og er fremdeles gravid:)

Hvor mye smerter har du? Vanskelig å forklare smerte men sånn ca? :)

Ved noen av SA'ene mine så hadde jeg rett og slett ikke troa. Ellers så var svakere tester et tegn selv om det ikke egentlig skal være noe vits i å sammenligne tester da. De gangene jeg har kjent mye har det som regel gått bra. Men har du skikkelig vondt altså?

Det er som kraftige menssmerter, kommer og går...
Har mye plager forbundet med endometriosen, og håper innerst inne at det er dén som klusser med meg...mén...for hver gang det "stikker til" (mest på venstre side), så kommer selvfølgelig angsten.
Etter mine beregninger er jeg forøvrig 5+4 nå.

Takk for at dere tar dere tid til å svare <3

Det er som kraftige menssmerter, kommer og går...
Har mye plager forbundet med endometriosen, og håper innerst inne at det er dén som klusser med meg...mén...for hver gang det "stikker til" (mest på venstre side), så kommer selvfølgelig angsten.
Etter mine beregninger er jeg forøvrig 5+4 nå.

Takk for at dere tar dere tid til å svare <3
Kan det være ligamentsmerter? Det kjente jeg ingenting til i første svangerskap, men hadde mye av det i andre og nå i det tredje.... Jeg opplever det som stikkinger.

Kan det være ligamentsmerter? Det kjente jeg ingenting til i første svangerskap, men hadde mye av det i andre og nå i det tredje.... Jeg opplever det som stikkinger.

Har vært innom tanken...kommer jo også spesielt når jeg hoster (óg reiser meg...løfter jenta mi...osv)...blir bare satt ut av at de skal gjøre såpass vondt...?!? o.O

Hmm
Kanskje jeg skal få til å skru ned bekymringene litt...likevel...og, ikke minst...få sove ;)

Tusen takk, jenter, dere er gull verdt :*

Har vært innom tanken...kommer jo også spesielt når jeg hoster (óg reiser meg...løfter jenta mi...osv)...blir bare satt ut av at de skal gjøre såpass vondt...?!? o_O

Hmm
Kanskje jeg skal få til å skru ned bekymringene litt...likevel...og, ikke minst...få sove ;)

Tusen takk, jenter, dere er gull verdt :*
Høres veldig ut som ligamentsmerter...... Og ja, det gjør ganske så vondt..... :p
Sov godt!! :)

Etter litt "Googling" har også jeg falt på at det må være ligamentsmerter (selv om det på en dansk side stod at det først oppstår i andre trimester :P ).
Pulsen er nå heldigvis nede på tålelig nivå igjen. ;)

Back
Topp