Kan ikke folk slutte...

*lykkeligst*

Forumet er livet
... å gå ifra hverandre og slenge dritt etterpå? 3 vennerpar som har gjort det siste året, og jeg nekter å velge side. Jeg blir sprø [:@]

Det må være utrolig vanskelig hvis dere omgås begge parter enda.. [&:] Ser desverre ut som at det er slik det blir i mange tilfeller..

Kan du ikke bare si at du ikke vil høre på drittslenging...

Partene har sikkert mye på hjertet, noe som uansett er naturlig etter en sånn stor omveltning - og når et forhold blir brutt (uansett hva slags natur det hadde), så er det tross alt fordi to personer er uforenelig forskjellige, og slikt vil alltid resultere i en del frustrasjon. Hvis du ikke vil høre på det så må du nesten si fra til dem.

Det er litt fascinerende hvordan to som elsker hverandre sååå mye plutselig går over til å virkelig mislike hverandre.
Det har jeg sett så mange ganger.
Synes man kan vise den andre såpass respekt at man holder seg for god til å slenge dritt. Selv om man er bitter.
Jeg kan slenge dritt til vennene mine, som en get-over-him-prosess, men der går grensa for min del.

Jeg har sagt ifra, og det går stort sett greit, men så er det plutselig: "Jeg bare mååååå si det at... [blablabla]". Og så blir de sure når de skjønner at jeg har vært sivilisert og sagt hei til eks-partneren på gata. Argh. [:@]

Back
Topp