kan ikk la være å tenke

orkidee3

Gift med forumet
på de hjemløse i jula,alle de ungene som gruer seg til jul..

noen ganger vet vi ikke hvor godt vi har det..[&o]
jeg blir alltid så sentimental i disse høytidstidene..[:(] å alle lysene jeg tenner i jula tenner jeg for alle disse menneskene

bare noen tanker fra meg på lille julaften

absolutt enig med deg. Mange triste skjebner  der ute.

ORIGINAL: sokkestompen

Helt sant, det skal eg ha i tankane når eg tenner lys i kveld![:)]

Sendte maaangen posa med klær, sko, leker og faktisk masse stelleprodukt om eg ikkje har opna, fra snuppa[:)], klær var alt fra baby ti voksne i både dame og mann, for 1 uke sia. Så føler eg har bidratt litt

[:(]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Jeg å gubben snakket om det der istad,etter vi hørte en av sangene til A.Prøysen,om de som har siste parafin skvetten i lampa,og råttent bacon til jul.....

For,det er jo ikke veeeldig langt unna sånn det var.
Også tenker jeg på de som klager på at de får feil gave til jul,eller de som blir sure fordi det de ville ha var utsolgt.

[8|] Merkelig,at det har blitt sånn.......

Signerer den,syns det er skikkelig ekkelt at noen ikke har noenting mens andre faktisk kan sitte å være sur på julaften,mens de er mette i magen sin,fordi de ikke fikk rett gave...
Helt sykt..

Enig med deg.. mye trist nå rundt disse tider også.. Med tanke på alle de hjemløse[:(] Vi aner ikke hvor godt vi har det!

ORIGINAL: miffyjenta

Helt sant, det skal eg ha i tankane når eg tenner lys i kveld![:)]

Sendte maaangen posa med klær, sko, leker og faktisk masse stelleprodukt om eg ikkje har opna, fra snuppa[:)], klær var alt fra baby ti voksne i både dame og mann, for 1 uke sia. Så føler eg har bidratt litt

åååh det gjorde nok godt [:)][:)]
så snill du er!!![:)]

Back
Topp