Kan hyppige orgasmer......

AngelaStella

Flørter med forumet
erstatte knipeòvelser etter fòdsel?? Noen som vet...?
Kom til à tenke pà det i dag? [8D]
 
Nei. Og man bør knipe hver dag hele livet, ikke bare etter fødsel. [;)]
 
Uff,ja det var det jeg fryktet.. Jeg sliter litt med à fà det til eller huske pà det... Jeg kniper hver gang jeg leser om det. [&o] Noen gode tips til hvordan og hva??? Takk for svar
 
kjøp vaginakuler;) då er det mykje lettare å knipe riktig=) du kan eventuelt prøve å stoppe urinstråla ein gong når du tissar.. dersom du klarer å stoppe stråla så kniper du riktig =) *kniiiip*
 
Stoppe stràlen nàr jeg tisser har jeg aldri hatt problemer med... Jeg kan stoppe,begynne,stoppe,begynne..o.s.v... Sà regner ikke med det er noe problem der nei..
 
ORIGINAL: AngelaStella

Stoppe stràlen nàr jeg tisser har jeg aldri hatt problemer med... Jeg kan stoppe,begynne,stoppe,begynne..o.s.v... Sà regner ikke med det er noe problem der nei..


Bra, da vet du at du kniper riktig. Man skal ikke trene på denne måten, da det kan føre til blærekatarr. Tren utenom dobesøk. [;)] Samme teknikk. Knip og hold i minst 5 sekunder, så mye du klarer. Prøv å øk tiden så mye som mulig. Knip og hold hver gang du skal sette deg på huk, hose, nyse, le, snyte deg og bøye deg.
 
Tusen takk for ràd... Virker ut som du kan mye "Sicily" [:D]
Nà er det bare til à knipe.knipe [8D]
 
Back
Topp